+36-1/461-8030 revol@revolution.hu

Image

Határtalan
elektronikus vállalati
tartalomkezelés

M-Files, az elektronikus vállalati tartalomkezelő

Egy vállalaton belül igazi kihívást jelent a vállalati tartalmak megtalálása és szerkesztése, figyelembe véve, hogy mennyi helyre menthetők adatok és információk, beleértve a mobil- eszközöket is.

Az M-Files az egyetlen mesterséges intelligenciát használó információkezelő platform, amely a tartalmat az alapján rendezi, hogy mi az és nem az alapján, hogy hol tároljuk. Csatlakozik a meglévő rendszerekhez, például a hálózati mappákhoz, a SharePointhoz vagy a vállalatirányítási rendszerhez és intelligensebbé teszi azokat. Jellemzőket adhat dokumentumainak, munkafolyamatokat alakíthat ki vagy biztonságosan nyomon követheti vállalati dokumentumainak verziókezelését.
Lehetővé teszi a szervezetek számára az egyre növekvő mennyiségű dokumentum és információ elérését és kezelését az összes üzleti rendszerben anélkül, hogy drága és időigényes migrációra (adatmozgatásra) lenne szükség.

Újragondolt dokumentumkezelés

A mappa struktúra kötött logikájával szemben az M-Files nem a dokumentum helye alapján, hanem jellemzői szerint rendezi irattárba azokat.

Ez a fajta tárolási mód lehetőséget biztosít arra, hogy az M-Files felhasználói saját munkájuk és szokásaik szerinti rendezési elveket követve különböző nézeteket alakítsanak ki a dokumentumaikról.

Rugalmas

Az M-Files lehetőséget biztosít, hogy az arra felhatalmazott kulcsfelhasználó akár cégen belül is további dokumentumtípusokkal és munkafolyamatokkal tudja bővíteni a már kialakított irattárat vagy a meglévőket módosítani. 

Biztonságos

A kifinomult jogosultságkezelés lehetőséget ad, hogy az információk csak azon felhasználókhoz jutnak el, akiknek erre joga van, akár egy konkrét dokumentumra is.

Hogyan segíti napi munkáját az M-Files?

Verziókövetés

A dokumentum bármely módosításáról a rendszer verziókat tárol. A korábbi verziók szükség esetén vissza is állíthatók.

Jóváhagyás

Munka- és jóváhagyási folyamatokat alakíthat ki a rendszeren belül, akár külön-külön minden dokumentumtípusra. 

Gyors keresés

Eszközök széles tárháza, a szabadszavas kereséstől az adott jellemző keresésén át a dokumentumok nézetbe rendezéséig.

Számla iktatás

Rugalmas számla- engedélyezési folyamatok alakíthatók ki a dokumentumok jellemzőinek segítségével.

Értesítési szabályok

Állítson értesítési szabályokat a dokumentumaira, hogy időben fel tudjon készülni a közelgő határidőkre.

MS Office kapcsolat

Mentse dokumentumait közvetlenül az MS Office rendszerekből vagy készítse el azokat az előre meghatározott sablonok alapján.

Projektkezelés

Dokumentumait rendelje projektekhez, vagy akár projektfázisokhoz, majd rendezze különböző keresési nézetekbe.

Szerződéskezelés

Hozza létre, akár előre elkészített sablonból a szerződéseit egy helyen, kezelje a verziókat, majd kapcsolja hozzá az aláírt példányt. 

ERP integráció

Többszintű integráció a REVOLUTION által fejlesztett és értékesített ERP rendszerekkel.

Levél nyomkövetés

A levelek nyomon követésével biztosak lehetünk abban, hogy az illetékes személy és határidőben válaszol a beérkező levelekre.

Okos jellemzők

Az M-Files javaslatot tehet a dokumentum adatainak analizálásával egyes dokumentum jellemzők kitöltésére.

Duplikáció szűrés

Meghatározott jellemzők értékének ismétlődését lehet kiszűrni, elkerülve a többszörös iktatást.

M-Files akadémia

Az M-Files dokumentum- és folyamatkezelő rendszer számos okos megoldással segíti napi munkáját. Nézze meg kisfilmjeinket, és ismerje meg a dokumentumkezelés új generációját!

Innovatív, egyszerű kezelőfelület, többféle platformra

Image
Gyorsabb és hatékonyabb lett a cégünk működése, bárhol és bármikor ki tudom nyerni a szükséges információkat a kollégák segítsége nélkül és lehetőség szerint azonnal jóvá tudok hagyni a mobil applikáció segítségével. A jövőben szeretnénk további folyamatokat is az M-Files rendszeren belül kezelni, sok lehetőség rejlik még benne.

Perlaki Csaba - elnök-vezérigazgató
FEVITA Hungary Zrt.

Üzleti problémákra
célzott megoldások

Munkakörök szerint

Menedzsment
Találja meg a megfelelő információkat, hogy a lehető legjobb döntést hozza meg. Tegye könnyebbé gyorsabbá alkalmazottai munkáját. Az irattárszerkezet gondos kialakításával az üzleti folyamatok optimalizálhatók.

Iparágak szerint

Kereskedelem
Tartsa nyilván pontosan a különböző ügyletek dokumentumait, hogy a lehető legpontosabb képet kapja az üzleti élet alakulásáról. Az egyes dokumentumok verziókezelésével követheti, milyen módosítások kerültek a dokumentumba, mikor és ki által.

Rugalmas konstrukciók

Az M-Files licensz struktrája lehetővé teszi, hogy vállalkozása számára a legjobb kombinációt állítsa össze. A minimum 5 licenszet tartalmazó alapcsomagba választhat a nevesített és a konkurens licenszek közül, illetve bővítheti további licensztípusokkal, mint a betekintő licensz. 

A licensz struktúrához hasonlóan a projekt felépítését is igazítjuk vállalkozása igényeihez. A részletes felméréstől az irattár kialakításon át az élesindulás támogatásáig széles körű szolgáltatáscsomagokkal választhatók.

Ügyfeleink

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image