express.ügyvitel ügyviteli rendszer logó

Belépő szintűTelepíthetőügyviteli rendszer

mikro-, és kisvállalatoknak

Ha többre van szüksége egy egyszerű számlázóprogramnál, de nem akar befektetni egy komplex vállalatirányítási rendszerbe, akkor tökéletes megoldást nyújt Önnek az express.ügyvitel.

Az express.ügyvitel megoldás egyszerűbb és hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé azáltal, hogy egy rendszerben kezelheti a vállalat adminisztratív feladatait.

Több, mint 3000 ügyfelünk bizonyítja megoldásunk megbízható és stabil működését.

Kiemelkedő szakembergárdánk garantálja az express.ügyvitel folyamatos fejlődését, melynek köszönhetően megoldásunk hosszú távon versenyképes tud maradni.

Miért ajánljuk az Ön vállalkozásának is az
express.ügyvitel rendszert?

Az express.ügyvitel olyan kis-, és mikrovállalatoknak, egyéni vállalkozásoknak készült, akik nem csupán számlázni szeretnének, hanem az ügyfeleikkel és termékeikkel kapcsolatos összes adatot, utalásokat, készleteket, bizonylatokat egy helyen kezelnék.

lnil lnil-money-idea

Optimalizálja költségeit az ügyviteli rendszerünkkel! Az automatizált folyamatok és hatékony munkaszervezés csökkenti az adminisztrációra fordított időt és erőforrásokat, így pénzt és energiát takaríthat meg.

A rendszer egyszerű integrálhatósága lehetővé teszi, hogy minimális kezdeti költségekkel lépjen be a digitalizált ügyvitel világába. Az átlátható kimutatások és elemzések segítenek a felesleges kiadások azonosításában, így hosszú távon jelentős megtakarításokat érhet el.

lnil lnil-telephone-2

A Revolution az ügyfélszolgálati segítségnyújtást felsőfokon végzi! Sok más céggel ellentétben nálunk a telefonos ügyfélszolgálat is a terméktámogatás része. Ha bármilyen problémába ütközik, szakértő kollégáink gyors és hatékony segítséget nyújtanak a technikai nehézségek megoldásában. Munkaidőben bármikor számíthat ránk!

lnil lnil-fast-delivery

Kiemelkedő szakembergárdánk biztosítja az ügyviteli rendszer bevezetésének sikerét, igényei szerint alakítjuk ki a program megjelenését! A program bevezetése 1-2 napot vesz igénybe, amely során elvégezzük a kezdő beállításokat, a felhasználók oktatását és segítünk a meglévő folyamatok kialakításában is!

lnil lnil-puzzle

Az express.ügyvitel kialakításánál fő szempont volt a gyors és kényelmes használat. Nagyvállalati programjaink kényelmét ötvöztük az egyszerű és letisztult megjelenésében. Az Excel programot szinte mindenki ismeri, ezért a kezdő felhasználók is könnyen eligazodnak a rendszerben.

lnil lnil-laravel

Az express.ügyvitel felülete tetszés szerint átszabható, a felület betűtípusai és méretei, a színei, elrendezései egyszerűen változtathatóak. Az adatok áttekintésére szolgáló elrendezések egyedileg módosíthatók, menthetők, és a mentett nézetek két kattintással válthatók. Így bárki a saját ízlésének megfelelő stílusban használhatja a programot.

lnil lnil-laptop-alt-switch

Az express.ügyvitelt belső hálózaton vagy akár interneten keresztül is elérheti például egy laptopról, wifi segítségével! A PostgreSQL az egyik legmodernebb és leggyorsabb adatbázis-kezelő, amely a háttérben biztosítja a program távoli elérését! Tehát bárhonnan, bármikor biztonságosan számlázhat a saját szerverén keresztül.

Program funkciók

Ismerje meg az express.ügyvitel eszközeit, melyekkel hatékonyabban dolgozhat a sikere megvalósításán!

Az express.ügyvitelben többféle bizonylat is készíthető a számlákon kívül. Egyszerűen állíthatunk ki pro formát, díjbekérőt, ajánlatot és előlegszámlát. A programban megtalálhatjuk a szállítóleveleket (kimenő és bejövő oldalról is!), a garancialeveleket vagy a munkalapokat. Könnyen kiállítható egy megrendelés vagy foglalás, ahogyan például egy teljesítési igazolás is.

Az Önnek kiállított számlákat egyszerűen lekérdezheti, és ezeket a számlákat a programban is rögzítheti, bevételezheti (Készlet csomag megléte esetén). Így azonnal, az express.ügyvitelen belül láthatja, mely számlákat állították ki önnek a partnerei.

A beérkező és kimenő utalásokat egy felületen, egyszerű kiegyenlítésekkel lehet kezelni. Minden egyes utalás története átlátható és nyomonkövethető. A tartozások összegzése akár kimutatásban, akár egyedileg is bármikor lekérdezhető.

Tartsa nyilván egyszerűen az áruit a Készlet csomaggal! A bejövő termékeket szállítói megrendelővel kérheti partnereitől, majd szállítói szállítólevelen vagy szállítói számlán bevételezheti. Az express.ügyvitel kezel SARZS és LOT számot is, hogy az áru eladásakor pontosan kontrolálhatja, melyik terméket vásárolják meg Öntől.

A program felülete lehetőséget ad arra, hogy a meglévő adatokat tetszés szerinti sorrendbe rendezzük, amjd azt kimutatásként, akár Excelbe vagy PDF-be is menthetjük. Statisztikai célokra Interaktív kimutatások készíthetük, de igény szerint egyedi elrendezéseket is lehet rendelni a programhoz.

Gyorsítsa fel az utalások nyilvántartását a Banki kommunikáció csomaggal, melyben a banktól származó kivonatok alapján pár kattintással akár több számla utalását is elrendezhetjük. A módszerrel sokkal hatékonyabbá válik a pénzügyeink kezelése.

Ügyfeleink
mondták

Ügyfeleink
mondták

Csomag áraink

Ismerje meg az express.ügyvitel csomagjait és árait, bővítse programját igényeinek megfelelően!

express.ügyvitel logó

Alapcsomag


Ára: 229 000 Ft + Áfa

  • Kereskedelmi bizonylatok
  • NAV bejövő számlák lekérdezése
  • Utalások kézi rögzítése
  • Házi pénztár
  • Devizák kezelése
  • Interaktív kimutatások
  • Jogosultság-kezelés

fa icofont-hand-left

Növelje a hatékonyságát
kiegészítő moduljainkkal!

Válasszon kényelmi csomagjaink közül, melyekkel hatékonyabbá teheti munkáját és bővítheti a program tudását!

Készlet csomag

  • Gyári szám, SARZS, LOT szám
  • Több raktár kezelése
  • Szállítói rendelésterv
  • Foglalások, megrendelések
  • Szállítói bizonylatok kezelése

Ára: 145 000 Ft + áfa

Banki kommunikáció

  • Többféle banki kivonatfájl beolvasása
  • Kézi és automatikus pontozás
  • Egyszerre több utalás rögzítése
  • Önellenőrzés rögzítéskor

Ára: 75 000 Ft + áfa

Webáruház

  • Shoprenter és UNAS webáruházak
  • Egyedi webáruház XML import
  • Megrendelések kezelése
  • Áruk feltöltése és letöltése
  • Rugalmas feldolgozás

Ára: 80 000 Ft + áfa

Futárszolgálat

  • GLS, ExpressOne, FoxPost, DPD, Sameday kapcsolat
  • Cím vagy csomagpont
  • Csomagpont választó
  • Futárszolgálat speciális szolgáltatásai
  • Címkenyomtatás

Ára: 75 000 Ft + áfa

fas fa-quote-left

Ügyfeleink véleménye az express.ügyvitelről

"Könnyen kezelhető, jól működő program." - Multi Red Logistic Kft." "Főleg az ügyfélszolgálat által nyújtott gyors segítőkészséget emelném ki." - GPC Consult Kft. "Tökéletes, megszoktam és közel 18 éve használom." - COOP TOLNA ZRT. "A vállalkozásom számlázása, készletvezetése megoldott." - Á & CS Bt. "Gyorsan tudok kimutatáskat készíteni." - Goldlift kft. "Nekem csak egy szükségszerű teher, de ha már "kell", akkor legalább jó." - G&M Tanácsadó Kft. "Egyszerű kezelhetőség, rugalmasan bővíthető." - V&V Merchant Kft. "Mindent tud, amire szükségem van." - ABIT Kft. "Könnyű kezelhetőség, átláthatóság, gyorsaság." - Közösségért Informatikai Alapítvány "Egyszerű kezelhetőség, gyors számlázás, frissítés." - Hornia Bt. "Kiváló rendszer egy közepes méretű cég részére is." - SOUNDBOOK Hungary Kft. "Egyszerűség és kompakt üzleti megoldás a mindennapokban." - Dinotech Computer Kft. "Átlátható, korrekt" - Maxbeton Kft. "Gyorssá tette számomra a számlázási ügyintézést." - Szücs Ferenc Ev. és Mór-Véd Security Kft. "A vállalkozásomnak az alapprogram elégséges, megfizethető, megbízható és van támogatás." - Tabiné Motyka Réka E. V. "Könnyen kezelhető, okos program." - Boborné Harmath Ágnes, E.V. "Mindenre kiterjedő funkcionalitást ad." - Helio-Zala Kft. "Könnyen kezelhető, nagy tudású program." - Fredafilm Kft. "Megkönnyíti a napi munkámat." - Lift-Office Kft. "Könnyű, átlátható használat." - Front Grafika Kft. "Gyorsabb és hatékonyabb munka." - Geoszféra Kft. "Könnyen kezelhető, átlátható." - BRILLFORD KFT. "Gyors, könnyen tanulható és átlátható." - Mazán Fuvarozási Kft. "A folyamatos fejlődés egy újabb lépése." - DyTh Bt. "Nekem a könnyen kezelhető, rugalmas számlázási rendszer a lényege." - MULTI-ROYALTY Bt. "Praktikus és hatékony ügyviteli megoldás a vállalkozásomnak." - Szinakszis Trade Bt. "Ami eszembe jut az express.ügyvitelről: rendezettség, átláthatóság, kezelhetőség." - Mikó György István, E.V. "Egyszerű a használata." - Pluto Mérnöki Iroda Kft.

Áttekinthető kezelőfelület

Offline program, de miért?

Sokan próbálnak eligazodni a mai világban, hogy az offline használatos program a jobb, vagy a weben át elérhető online szolgáltatások a jobbak. Mi az offline program mellett döntöttünk, melyekben az alábbi szempontokat vettük alapul.

Előnyök:

01
Mert megvásárolható és nem kell havonta bérelni

Az express.ügyvitel nem bérléses modellben kapható, azaz elég megvásárolni és utána használható marad, időlimit nélkül. Az éves terméktámogatási díjjal pedig biztosítani lehet a NAV megfelelőséget, illetve az újabb kiadásokra való frissíthetőséget.

Az online programok esetében leginkább csak bérlési lehetőségek vannak, tehát sem a program, sem az adatbázis nem érhető el a felmondás után.

02
Élő telefonos ügyfélszolgálat

Az online szolgáltatások esetében a legtöbbször nincs telefonos ügyfélszolgálat, és csak emailben vagy AI cseten keresztül lehet bármit intézni probléma esetén.

Mi munkaidőben biztosítjuk a személyes ügyfélszolgálatot terméktámogatási időn belül, technikai problémák esetében.

03
Az én adatbázisom, az én váram

A program adatbázisa mindig az ön által meghatározott helyen van, amiről Ön biztosan tudja, hogy nem egy idegen cég birtokában található meg, mint az online szolgáltatások esetében.

Az express.ügyvitel adatbázisa mindig önnél lesz és cégen belül marad.

04
Azonnal indul

Az offline programok előnye, hogy nem kell internetre várni, mindig a helyi géptől és (esetenként) hálózattól függ a program sebessége. Tehát eleve gyorsabb a kezelése, mint egy online programnak, mely a terheltségtől függően belassulhat vagy éppen nem elérhető. Ezzel szemben az express.ügyvitel adatbázisát bármikor megnyithatja bizonylatkészítésre.

05
Gyorsan a billentyűkkel

Az express.ügyvitelben a Windowsos gyorsbillentyűk ugyanúgy használhatók, és még pluszban is tettünk bele párat a kényelmesebb használat érdekében. Egy bizonylat akár egér nélkül is rögzíthető, ellentétben az online számlázók többségével.

06
Egy menü, ami mindig jól jön

Az online számlázók többségénél hiányzik a legfontosabb parancsokat tartalmazó gyorsmenü. Az express.ügyvitelben külön figyelmet fordítottunk arra, hogy a jobb egérgombbal elérhető gyorsmenü azonnali hozzáférést biztosítson a leggyakrabban használt funkciókhoz.

07
Nincs lapozás, nincs limit

Az online programok esetében nem minden adat látható a képernyőn, sokszor keresgetni, lapozni kell a találatok között. Az express.ügyvitel esetében nincsenek lapozgatások, limitek: az áttekinthetők folyamatosan gördíthetők, szűrhetők akadály nélkül.

Hátrányok:

01
Helyhez kötött

Az offline programok inkább gépekhez kötöttek, mint helyhez. A mai világban egy laptop is elég erős ahhoz, hogy szinte bármilyen programot lehessen rajta használni, köztük az express.ügyvitelt. A laptoppal akár egy kávézóból wifin is fel lehet csatlakozni VPN-nel a cégünk adatbázisára, hogy számlát vagy bármilyen más bizonylatot állíthassunk ki.

02
Operációs rendszer függő

Minden operációs rendszernek megvannak a maga programjai. Tapasztalataink szerint az ügyviteli rendszereket a legtöbben Windows operációs rendszeren használják, de virtuális géppel akár Linuxra vagy Macintoshra is telepíthető a Microsoft operációs platformja. Tehát így mindegy, milyen rendszer van a gépünkön, ha egy Windows kéznél van.

03
Telepíteni kell

Sokaknak a telepítés máig egy mágiával ér fel. Éppen ezért egyszerűsítettük a telepítés folyamatát, és három-négy kattintással már fel is kerül az express.ügyvitel a gépre, és használható lesz. Ugyanennyit - ha nem többet - az online rendszerek első beüzemelésénél is el kell végezni, csak ott a folyamat más.

04
Frissíteni kell

A frissítés folyamata is rémképeket okoz egyes felhasználókban, pedig nálunk egyszerűen elvégezhető. Egy kattintással a program automatikusan elvégzi a szükséges beállításokat, átalakításokat a következő használathoz.

05
Mentsük, ami menthető

A mentést az online rendszerek megcsinálják, általában a saját tárhelyükre. Az express.ügyvitelben viszont Ön határozza meg, hogy hová és milyen gyakran készüljön mentés, de a program kilépésekor is készíthetünk egy kattintással mentést az adatbázisról akár a saját gépünkre. Így biztosan nem tűnik el az internet mélyén egy mentés sem.

Gyakran ismételt kérdések

express.ügyvitel - GYIK
Az express.ügyvitel egy belépő szintű ügyviteli rendszer, amely kifejezetten mikro- és kisvállalkozások számára lett fejlesztve (1–5 felhasználó számára), ideális szolgáltató és kereskedő cégeknek. Segít az adminisztráció rendszerezésében és növeli a működési hatékonyságot.