Telepíthető ügyviteli rendszer
mikro-, és kisvállalatoknak
Ha többre van szüksége egy egyszerű számlázóprogramnál, de nem akar befektetni egy komplex vállalatirányítási rendszerbe, akkor tökéletes megoldást nyújt Önnek az express.ügyvitel.
Az express.ügyvitel megoldás egyszerűbb és hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé azáltal, hogy egy rendszerben kezelheti a vállalat adminisztratív feladatait.
Több, mint 3000 ügyfelünk bizonyítja megoldásunk megbízható és stabil működését.
Kiemelkedő szakembergárdánk garantálja az express.ügyvitel folyamatos fejlődését, melynek köszönhetően megoldásunk hosszú távon versenyképes tud maradni.
Most bevezető áron!
Miért ajánljuk az Ön vállalkozásának is az
express.ügyvitel rendszert?
Az express.ügyvitel olyan kis-, és mikrovállalatoknak, egyéni vállalkozásoknak készült, akik nem csupán számlázni szeretnének, hanem az ügyfeleikkel és termékeikkel kapcsolatos összes adatot, utalásokat, készleteket, bizonylatokat egy helyen kezelnék.
hatékony Költség-
ügyfélszolgálat Telefonos
bevezetés Gyors
felépítés Logikus
szabható Testre-
használat Távoli
Optimalizálja költségeit az ügyviteli rendszerünkkel! Az automatizált folyamatok és hatékony munkaszervezés csökkenti az adminisztrációra fordított időt és erőforrásokat, így pénzt és energiát takaríthat meg.
A rendszer egyszerű integrálhatósága lehetővé teszi, hogy minimális kezdeti költségekkel lépjen be a digitalizált ügyvitel világába. Az átlátható kimutatások és elemzések segítenek a felesleges kiadások azonosításában, így hosszú távon jelentős megtakarításokat érhet el.
A Revolution az ügyfélszolgálati segítségnyújtást felsőfokon végzi! Sok más céggel ellentétben nálunk a telefonos ügyfélszolgálat is a terméktámogatás része. Ha bármilyen problémába ütközik, szakértő kollégáink gyors és hatékony segítséget nyújtanak a technikai nehézségek megoldásában. Munkaidőben bármikor számíthat ránk!
Kiemelkedő szakembergárdánk biztosítja az ügyviteli rendszer bevezetésének sikerét, igényei szerint alakítjuk ki a program megjelenését! A program bevezetése 1-2 napot vesz igénybe, amely során elvégezzük a kezdő beállításokat, a felhasználók oktatását és segítünk a meglévő folyamatok kialakításában is!
Az express.ügyvitel kialakításánál fő szempont volt a gyors és kényelmes használat. Nagyvállalati programjaink kényelmét ötvöztük az egyszerű és letisztult megjelenésében. Az Excel programot szinte mindenki ismeri, ezért a kezdő felhasználók is könnyen eligazodnak a rendszerben.
Az express.ügyvitel felülete tetszés szerint átszabható, a felület betűtípusai és méretei, a színei, elrendezései egyszerűen változtathatóak. Az adatok áttekintésére szolgáló elrendezések egyedileg módosíthatók, menthetők, és a mentett nézetek két kattintással válthatók. Így bárki a saját ízlésének megfelelő stílusban használhatja a programot.
Az express.ügyvitelt belső hálózaton vagy akár interneten keresztül is elérheti például egy laptopról, wifi segítségével! A PostgreSQL az egyik legmodernebb és leggyorsabb adatbázis-kezelő, amely a háttérben biztosítja a program távoli elérését! Tehát bárhonnan, bármikor biztonságosan számlázhat a saját szerverén keresztül.
Program funkciók
Ismerje meg az express.ügyvitel eszközeit, melyekkel hatékonyabban dolgozhat a sikere megvalósításán!
bizonylatok Kereskedelmi
lekérdezése NAV bejövő számlák
nyomonkövetése Utalások
kezelés Készlet-
kimutatások Egyedi
kommunikáció Banki
Az express.ügyvitelben többféle bizonylat is készíthető a számlákon kívül. Egyszerűen állíthatunk ki pro formát, díjbekérőt, ajánlatot és előlegszámlát. A programban megtalálhatjuk a szállítóleveleket (kimenő és bejövő oldalról is!), a garancialeveleket vagy a munkalapokat. Könnyen kiállítható egy megrendelés vagy foglalás, ahogyan például egy teljesítési igazolás is.
Az Önnek kiállított számlákat egyszerűen lekérdezheti, és ezeket a számlákat a programban is rögzítheti, bevételezheti (Készlet csomag megléte esetén). Így azonnal, az express.ügyvitelen belül láthatja, mely számlákat állították ki önnek a partnerei.
A beérkező és kimenő utalásokat egy felületen, egyszerű kiegyenlítésekkel lehet kezelni. Minden egyes utalás története átlátható és nyomonkövethető. A tartozások összegzése akár kimutatásban, akár egyedileg is bármikor lekérdezhető.
Tartsa nyilván egyszerűen az áruit a Készlet csomaggal! A bejövő termékeket szállítói megrendelővel kérheti partnereitől, majd szállítói szállítólevelen vagy szállítói számlán bevételezheti. Az express.ügyvitel kezel SARZS és LOT számot is, hogy az áru eladásakor pontosan kontrolálhatja, melyik terméket vásárolják meg Öntől.
A program felülete lehetőséget ad arra, hogy a meglévő adatokat tetszés szerinti sorrendbe rendezzük, amjd azt kimutatásként, akár Excelbe vagy PDF-be is menthetjük. Statisztikai célokra Interaktív kimutatások készíthetük, de igény szerint egyedi elrendezéseket is lehet rendelni a programhoz.
Gyorsítsa fel az utalások nyilvántartását a Banki kommunikáció csomaggal, melyben a banktól származó kivonatok alapján pár kattintással akár több számla utalását is elrendezhetjük. A módszerrel sokkal hatékonyabbá válik a pénzügyeink kezelése.
Csomag áraink
Ismerje meg az express.ügyvitel csomagjait és árait, bővítse programját igényeinek megfelelően!
Most bevezető áron!
Alapcsomag
Ára: 229 000 Ft + Áfa
- Kereskedelmi bizonylatok
- NAV bejövő számlák lekérdezése
- Utalások kézi rögzítése
- Házi pénztár
- Devizák kezelése
- Interaktív kimutatások
- Jogosultság-kezelés
Növelje a hatékonyságát
kiegészítő moduljainkkal!
Válasszon kényelmi csomagjaink közül, melyekkel hatékonyabbá teheti munkáját és bővítheti a program tudását!
Készlet csomag
- Gyári szám, SARZS, LOT szám
- Több raktár kezelése
- Szállítói rendelésterv
- Foglalások, megrendelések, szállítói bizonylatok kezelése
Ára: 145 000 Ft + áfa
Banki kommunikáció
- Egyszerre több utalás rögzítése
- Többféle banki kivonatfájl beolvasása
- Kézi és automatikus pontozás
- Önellenőrzés rögzítéskor
Ára: 75 000 Ft + áfa
Áttekinthető kezelőfelület
Offline program, de miért?
Sokan próbálnak eligazodni a mai világban, hogy az offline használatos program a jobb, vagy a weben át elérhető online szolgáltatások a jobbak. Mi az offline program mellett döntöttünk, melyekben az alábbi szempontokat vettük alapul.
Előnyök:
Az express.ügyvitel nem bérléses modellben kapható, azaz elég megvásárolni és utána használható marad, időlimit nélkül. Az éves terméktámogatási díjjal pedig biztosítani lehet a NAV megfelelőséget, illetve az újabb kiadásokra való frissíthetőséget.
Az online programok esetében leginkább csak bérlési lehetőségek vannak, tehát sem a program, sem az adatbázis nem érhető el a felmondás után.
Az online szolgáltatások esetében a legtöbbször nincs telefonos ügyfélszolgálat, és csak emailben vagy AI cseten keresztül lehet bármit intézni probléma esetén.
Mi munkaidőben biztosítjuk a személyes ügyfélszolgálatot terméktámogatási időn belül, technikai problémák esetében.
A program adatbázisa mindig az ön által meghatározott helyen van, amiről Ön biztosan tudja, hogy nem egy idegen cég birtokában található meg, mint az online szolgáltatások esetében.
Az express.ügyvitel adatbázisa mindig önnél lesz és cégen belül marad.
Az offline programok előnye, hogy nem kell internetre várni, mindig a helyi géptől és (esetenként) hálózattól függ a program sebessége. Tehát eleve gyorsabb a kezelése, mint egy online programnak, mely a terheltségtől függően belassulhat vagy éppen nem elérhető. Ezzel szemben az express.ügyvitel adatbázisát bármikor megnyithatja bizonylatkészítésre.
Az express.ügyvitelben a Windowsos gyorsbillentyűk ugyanúgy használhatók, és még pluszban is tettünk bele párat a kényelmesebb használat érdekében. Egy bizonylat akár egér nélkül is rögzíthető, ellentétben az online számlázók többségével.
Az online számlázók többségénél hiányzik a legfontosabb parancsokat tartalmazó gyorsmenü. Az express.ügyvitelben külön figyelmet fordítottunk arra, hogy a jobb egérgombbal elérhető gyorsmenü azonnali hozzáférést biztosítson a leggyakrabban használt funkciókhoz.
Az online programok esetében nem minden adat látható a képernyőn, sokszor keresgetni, lapozni kell a találatok között. Az express.ügyvitel esetében nincsenek lapozgatások, limitek: az áttekinthetők folyamatosan gördíthetők, szűrhetők akadály nélkül.
Hátrányok:
Az offline programok inkább gépekhez kötöttek, mint helyhez. A mai világban egy laptop is elég erős ahhoz, hogy szinte bármilyen programot lehessen rajta használni, köztük az express.ügyvitelt. A laptoppal akár egy kávézóból wifin is fel lehet csatlakozni VPN-nel a cégünk adatbázisára, hogy számlát vagy bármilyen más bizonylatot állíthassunk ki.
Minden operációs rendszernek megvannak a maga programjai. Tapasztalataink szerint az ügyviteli rendszereket a legtöbben Windows operációs rendszeren használják, de virtuális géppel akár Linuxra vagy Macintoshra is telepíthető a Microsoft operációs platformja. Tehát így mindegy, milyen rendszer van a gépünkön, ha egy Windows kéznél van.
Sokaknak a telepítés máig egy mágiával ér fel. Éppen ezért egyszerűsítettük a telepítés folyamatát, és három-négy kattintással már fel is kerül az express.ügyvitel a gépre, és használható lesz. Ugyanennyit - ha nem többet - az online rendszerek első beüzemelésénél is el kell végezni, csak ott a folyamat más.
A frissítés folyamata is rémképeket okoz egyes felhasználókban, pedig nálunk egyszerűen elvégezhető. Egy kattintással a program automatikusan elvégzi a szükséges beállításokat, átalakításokat a következő használathoz.
A mentést az online rendszerek megcsinálják, általában a saját tárhelyükre. Az express.ügyvitelben viszont Ön határozza meg, hogy hová és milyen gyakran készüljön mentés, de a program kilépésekor is készíthetünk egy kattintással mentést az adatbázisról akár a saját gépünkre. Így biztosan nem tűnik el az internet mélyén egy mentés sem.