Revolution Kft.
a Seyfor csoport tagja
Megbízható partner, minőségi szolgáltatás, több mint 30 éve
A Revolution Software Kft.-t magyar magánszemélyek alapították 1992-ben. A cég alapítói a mai napig a cég menedzsmentjének tagjaiként operatívan részt vesznek a cég irányításában.
2025 tavaszán a Revolution Kft. első magyarországi tagként csatlakozott a már 9 országban működő, közel 2000 főt foglalkoztató, vállalatirányítási rendszereket fejlesztő, bevezető és üzemeltető Seyfor Group-hoz.
A Seyfor Group minden piaci szegmensben meghatározó szereplője a tagvállalatok vállalatirányítási piacának. Kínált termékei és szolgáltatásai kiterjednek az ERP, HR, POS, CRM és Data Analytics rendszerek területére. A Seyfor Group kiemelt vállalatirányítási terméke a Microsoft Business Central, amelyet mind a 9 országban képviseli.
A Revolution Software a kis- és középvállalatok Windows-alapú ügyviteli és vállalatirányítási rendszereinek specialistája, a Microsoft hivatalos megoldásszállítója (Gold ERP Partner).
Nemzetközi háttér, még erősebb jövőkép
2025-től a REVOLUTION Software Kft. a közép-európai Seyfor csoport tagjaként működik tovább. A Seyfor több mint 30 éves nemzetközi tapasztalattal és több ezer fős szakértői csapattal rendelkező IT holding, amely Európa-szerte nyújt üzleti szoftvermegoldásokat. A cégcsoporthoz való csatlakozás új lehetőségeket nyit meg ügyfeleink előtt: innovatív technológiákhoz való hozzáférést, még stabilabb háttértámogatást és bővülő nemzetközi tudásbázist. Az eddigi értékeinket megtartva, immár egy nagyobb közösség részeként folytatjuk munkánkat partnereink sikeréért.

Cégünk jelen pillanatban mintegy 3.000+ vállalkozó és vállalat részére szolgáltat ügyviteli és vállalatirányítási megoldásokat az egészen egyszerű számlázási, készletezési megoldásoktól, az integrált rendszerek területéig. A sok száz integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése során, a vállalati tevékenységek szinte minden válfajába betekintést nyertünk.
Vállalatunk 3 üzletágat és 4 termékvonalat foglal magába, melyek mindegyike a vállalatirányítás területén különböző vállalat méretek igényeinek megfelelően tevékenykedik. Az alábbi ábra a cégünk által képviselt termékcsaládok és az általuk lefedett jellemző projekt méreteket mutatják be, kiegészítve az egyes termékcsaládok piaci besorolásával.

- Az express.ügyvitel (korábbi nevén RevolExpress) üzletágunk a mikro vállalkozások részére fejleszt „dobozos” ügyviteli rendszereket. Ezen termékcsaládban értékesített szoftvereink száma meghaladja a 20.000-et. Ügyfeleink jelentős része 2000+ vállalkozás folyamatos karbantartási szerződés keretében működik. A Revolution ebben a piaci szegmensben tanulta meg, hogyan kell szoftvert fejleszteni és tesztelni úgy, hogy a frissítéseket egyszerre több ezer vállalat használja.
- A deep termékcsalád alkotja cégünk legfiatalabb üzletágát, amely saját fejlesztésű ügyviteli (deep.ügyvitel) és vállalatirányítási rendszereink (deep.erp) tervezésével, fejlesztésével, oktatásával és bevezetésével foglalkozik.
A deep.ügyvitel azon kisvállalkozások számára kínál megoldást, akik az alapvető ügyviteli funkciókon túl már összetettebb működési igényekkel rendelkeznek.
A deep.erp egy komplexebb vállalatirányítási rendszer, amelyet kifejezetten a középvállalatok számára fejlesztettünk ki. Valósidejű adatokat, fejlett tervező-, elemző- és kontrolling eszközöket kínál, hogy teljes rálátása legyen vállalkozása működésére – akár távoli eléréssel, mobil eszközön keresztül is.
A Revolution 30+ éves ügyviteli piaci múltja garantálja a rendszer naprakész törvényi megfelelését, illetve, hogy a termék hatékonyan igazodjon az ügyfelek igényeihez és méretéhez. A termékcsaládot jelenleg ~200+ vállalat használja, mintegy ~1.200 vállalat ügymenetének feldolgozásához. - A Business Central üzletágunk a vállalatunk legnagyobb részlege, amely a Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszerre és olyan kiegészítő megoldásokra specializálódott, mint például a Jet Reports és az M-Files. A Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszer képviseli a magyarországi közép és felső-közép vállalatoknak nyújtott vállalatirányítási megoldását. A képviselt termék kiválasztását több mint fél éves kiértékelés előzte meg, míg ezt a rendszert választottuk ki a lehetséges alternatívák közül. A terméket több mint 100 vállalat részére vezettük be az elmúlt évek során, akik közül ~80 jelenleg is szerződött üzemeltetés keretében partnerünk.
Szakembereink - a legfontosabb értékünk
Tisztában vagyunk azzal, hogy a megfelelő rendszer kiválasztása nem könnyű feladat, komoly csapatmunka cégen belül és kívül egyaránt, egyben alapvető bizalmi kérdés is. Ebben szeretnénk Önnek segítséget nyújtani: Ismerje meg munkánkat közelebbről, élőben, kockázatok nélkül, és vegye fel velünk a kapcsolatot!
A mielőbbi találkozás reményével sok sikert kívánunk a helyes döntés meghozatalához!