Revolution Kft.
a Seyfor csoport tagja

Megbízható partner,
minőségi szolgáltatás, több mint 30 éve

A Revolution Software Kft.-t magyar magánszemélyek alapították 1992-ben. A cég alapítói a mai napig a cég menedzsmentjének tagjaiként operatívan részt vesznek a cég irányításában.
2025 tavaszán a Revolution Kft. első magyarországi tagként csatlakozott a már 9 országban működő, közel 2000 főt foglalkoztató, vállalatirányítási rendszereket fejlesztő, bevezető és üzemeltető Seyfor Group-hoz.

A Seyfor Group minden piaci szegmensben meghatározó szereplője a tagvállalatok vállalatirányítási piacának. Kínált termékei és szolgáltatásai kiterjednek az ERP, HR, POS, CRM és Data Analytics rendszerek területére.
A Seyfor Group kiemelt vállalatirányítási terméke a Microsoft Business Central, amelyet mind a 9 országban képviseli.

A Revolution Software a kis- és középvállalatok Windows-alapú ügyviteli és vállalatirányítási rendszereinek specialistája, a Microsoft hivatalos megoldásszállítója (Gold ERP Partner).

Nemzetközi háttér, még erősebb jövőkép

2025-től a REVOLUTION Software Kft. a közép-európai Seyfor csoport tagjaként működik tovább. A Seyfor több mint 30 éves nemzetközi tapasztalattal és több ezer fős szakértői csapattal rendelkező IT holding, amely Európa-szerte nyújt üzleti szoftvermegoldásokat.
A cégcsoporthoz való csatlakozás új lehetőségeket nyit meg ügyfeleink előtt: innovatív technológiákhoz való hozzáférést, még stabilabb háttértámogatást és bővülő nemzetközi tudásbázist. Az eddigi értékeinket megtartva, immár egy nagyobb közösség részeként folytatjuk munkánkat partnereink sikeréért.

Revolution Software Kft is now a member of the Seyfor Group.

Cégünk jelen pillanatban mintegy 3.000+ vállalkozó és vállalat részére szolgáltat ügyviteli és vállalatirányítási megoldásokat az egészen egyszerű számlázási, készletezési megoldásoktól, az integrált rendszerek területéig. A sok száz integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése során, a vállalati tevékenységek szinte minden válfajába betekintést nyertünk.

Vállalatunk 3 üzletágat és 4 termékvonalat foglal magába, melyek mindegyike a vállalatirányítás területén különböző vállalat méretek igényeinek megfelelően tevékenykedik. Az alábbi ábra a cégünk által képviselt termékcsaládok és az általuk lefedett jellemző projekt méreteket mutatják be, kiegészítve az egyes termékcsaládok piaci besorolásával.

Image
  • Az express.ügyvitel (korábbi nevén RevolExpress) üzletágunk a mikro vállalkozások részére fejleszt „dobozos” ügyviteli rendszereket. Ezen termékcsaládban értékesített szoftvereink száma meghaladja a 20.000-et. Ügyfeleink jelentős része 2000+ vállalkozás folyamatos karbantartási szerződés keretében működik. A Revolution ebben a piaci szegmensben tanulta meg, hogyan kell szoftvert fejleszteni és tesztelni úgy, hogy a frissítéseket egyszerre több ezer vállalat használja.
  • A deep termékcsalád alkotja cégünk legfiatalabb üzletágát, amely saját fejlesztésű ügyviteli (deep.ügyvitel) és vállalatirányítási rendszereink (deep.erp) tervezésével, fejlesztésével, oktatásával és bevezetésével foglalkozik.
    A deep.ügyvitel azon kisvállalkozások számára kínál megoldást, akik az alapvető ügyviteli funkciókon túl már összetettebb működési igényekkel rendelkeznek.
    A deep.erp egy komplexebb vállalatirányítási rendszer, amelyet kifejezetten a középvállalatok számára fejlesztettünk ki. Valósidejű adatokat, fejlett tervező-, elemző- és kontrolling eszközöket kínál, hogy teljes rálátása legyen vállalkozása működésére – akár távoli eléréssel, mobil eszközön keresztül is.
    A Revolution 30+ éves ügyviteli piaci múltja garantálja a rendszer naprakész törvényi megfelelését, illetve, hogy a termék hatékonyan igazodjon az ügyfelek igényeihez és méretéhez. A termékcsaládot jelenleg ~200+ vállalat használja, mintegy ~1.200 vállalat ügymenetének feldolgozásához.
  • A Business Central üzletágunk a vállalatunk legnagyobb részlege, amely a Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszerre és olyan kiegészítő megoldásokra specializálódott, mint például a Jet Reports és az M-Files. A Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszer képviseli a magyarországi közép és felső-közép vállalatoknak nyújtott vállalatirányítási megoldását. A képviselt termék kiválasztását több mint fél éves kiértékelés előzte meg, míg ezt a rendszert választottuk ki a lehetséges alternatívák közül. A terméket több mint 100 vállalat részére vezettük be az elmúlt évek során, akik közül ~80 jelenleg is szerződött üzemeltetés keretében partnerünk.

Szakembereink - a legfontosabb értékünk

A Revolution megalapítása óta kiemelt figyelmet fordít szakmai csapatának felépítésére és egységének megőrzésére. Tudjuk, hogy piaci versenyelőnyünket kollégáink nálunk szerzett tapasztalatának és sok éves együttműködésük során kialakított kohéziónak köszönhetjük.

Tisztában vagyunk azzal, hogy a megfelelő rendszer kiválasztása nem könnyű feladat, komoly csapatmunka cégen belül és kívül egyaránt, egyben alapvető bizalmi kérdés is. Ebben szeretnénk Önnek segítséget nyújtani: Ismerje meg munkánkat közelebbről, élőben, kockázatok nélkül, és vegye fel velünk a kapcsolatot!

A mielőbbi találkozás reményével sok sikert kívánunk a helyes döntés meghozatalához!