
Modern alapokra helyezett
professzionális vállalati dokumentum- és munkafolyamat menedzsment
Fevita Hungary Zrt.
Megoldások
M-Files
Iparág
Egyéb gyümölcs-, zöldségfeldolgozás, -tartósítás
Cégméret
150-199 fő
Ország
Magyarország
Letöltés
Esettanulmány

elnök-vezérigazgató
Előzmények, az igények megfogalmazása
A Fevita Hungary Zrt. korábban papír alapon kezelte a szerződéseket, számlákat és azok jóváhagyását, mindösszesen egy iktatórendszer állt rendelkezésükre, az is csak a levelezés nyilvántartására. Az iratok és a munkafolyamati lépések nyomonkövetésének támogatására elvárásként fogalmazódott meg egy dokumentumkezelő és folyamattámogató rendszer bevezetése. Fontos volt számukra, hogy a kiválasztott rendszer minden platformon működjön: legyen Windows operációs rendszerrel rendelkező számítógépre telepíthető kliens programja, elérhető legyen weben keresztül, továbbá rendelkezzen mobil applikációval is, amely segítségével a felhasználó bárhonnan, bármikor információhoz juthat, ill illetve el tudja végezni a jóváhagyásoka.
A dokumentum és munkafolyamat-menedzsment rendszer kiválasztásának folyamata
Alapvető elvárás volt az iratok és a munkafolyamatok jogosultsághoz kötött kezelése, azonban a vezetőség által támasztott egyéb igényeket (több platformon működő rugalmas rendszer) csak egy tudta teljesíteni. A Fevita Hungary Zrt. az M-Files EIM rendszerben találta meg a problémáira a tökéletes megoldást. Nem mellesleg, a különböző típusú licencek optimálisan összeválogatott csomagjával, a rendszer teljes bevezetésének összköltsége is kedvezőnek bizonyult. A szervezet jövőbeni célja a jelenleg használt Microsoft NAV integrált vállalatirányítási rendszer és az M-Files összekötése, amellyel a napi operatív működés még hatékonyabbá tehető.
Az M-Files rendszer bevezetése
főkönyvelő
Gyakorlati tapasztalatok
Lajkó János - Fevita Hungary Zrt.
informatikai vezető
Előnyök
- az M-Files használatával a cég hatékonyabb és gyorsabb
- az iratokat egy rendszerben tárolják, jogosultságokkal szabályozva
- a mobil eszköz segítségével bárhol, bármikor kinyerhető az információ, jóváhagyható a folyamat adott lépése, megszűntek a kollégák közötti erre irányuló telefonos egyeztetések
- a vállalat jövőbeni víziójához illeszkedik a rendszer, további folyamatokkal kívánják bővíteni az irattár jelenlegi szerkezetét,
- a felhasználók napi szintű feladatainak delegálása csökkent.
gazdasági igazgató