Esettanulmány: deep.erp vállalatirányítási rendszer bevezetése gyártó vállalatnál

deep.erp vállalatirányítási rendszer gyártó vállalatnál

Hogyan segítette a deep.erp a Wanadis Kft. fejlődését?

Előző blogcikkünkben bemutattuk, hogyan támogatja a deep.erp gyártás modulja a vállalatok mindennapi működését. Ezúttal egy konkrét ügyfelünk, a Wanadis Kft. történetén keresztül mutatjuk meg, milyen változásokat hozott a rendszer a gyakorlatban.


A Wanadis Kft. egy folyamatosan fejlődő, belföldi és nemzetközi piacokon is jelenlévő private label kozmetikai termékeket gyártó és forgalmazó vállalat.
Több, mint 10 év folyamatos növekedés után elérkezettnek látták az időt egy komplex, integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésére.


Milyen kritériumokat támasztottak az új rendszerrel szemben?

A széles termékpaletta miatt a Wanadis gyártási folyamatai nagyon komplexek.

  • Receptúrák pontos kezelése
  • Több raktár és tárhelyes raktárak együttes nyilvántartása
  • Minőségbiztosítás és gyártáskövetés
  • Pénzügy és könyvelés integrációja
  • Termelési előrejelzések és alapanyag-ellátás tervezése

A régi ügyviteli rendszer ezeket már nem tudta megfelelően kiszolgálni. A cég ezért olyan megoldást keresett, amely egységes rendszerben képes kezelni minden vállalati folyamatot.


A kiválasztás folyamata

Az igények felmérése után a Wanadis három lehetséges beszállítóval kezdett tárgyalni.
A döntés során nemcsak a szakmai szempontok számítottak, hanem a szállító hozzáállása, stabil piaci jelenléte és referenciái is.

A választás végül a Revolution Software deep.erp megoldására esett.

„Azt éreztük, hogy a Revolution szakemberei megértették a problémáinkat, kérdéseinkre pontos és gyors válaszokat kaptunk és ez a bevezetés során is így maradt.” – emlékszik vissza a cég vezetése.


A bevezetés menete

A Revolution csapata részletes igényfelméréssel indított, amely alapján egy 50 oldalas projektterv készült. Ez meghatározta az ütemezést és a megvalósítás módját.

  • 4 hónap alatt került átadásra a személyre szabott deep.erp rendszer.
  • A historikus adatok zökkenőmentesen átkerültek az új rendszerbe.
  • Az oktatás során a kollégák gyorsan megtanulták a rendszer használatát. Az interaktív tréningeknek köszönhetően hamar rutinszerűvé vált a munka.

Az eredmények

A bevezetés óta eltelt egy évben a Wanadis Kft. már kézzelfogható eredményeket tapasztalt:

  • Selejtállomány csökkenése
  • Pontosabb készletnyilvántartás
  • Egyszerűsödött könyvelési és pénzügyi folyamatok
    • NAV szinkron és félautomatikus számlarögzítés
    • Bankszinkron és automatikus bankpontozás
  • Részletesebb gyártás-adminisztráció
  • Mobilalkalmazás használata - pl. készre jelentés közvetlenül a termelésből

A rendszer nemcsak a belső hatékonyságot növelte, hanem az adminisztrációs terheket is jelentősen csökkentette.


Hosszú távú partneri együttműködés

A Wanadis Kft. számára a deep.erp nemcsak egy szoftver, hanem stabil alap a további fejlődéshez.

„A kiválasztás során tapasztalt pozitív hozzáállást tapasztaljuk a rendszer üzemeltetése során is. Ha bejelentjük a kérdésünket az ügyfélszolgálati rendszerben, jellemzően akár fél órán belül is megkapjuk a korrekt és pontos válaszokat.” - fogalmazta meg a Wanadis operatív igazgatója.

A deep.erp rendszer használata során a Wanadis Kft. megtapasztalta, hogy a rendszer olyan mélységű funkcionalitással rendelkezik, hogy az hosszú évekre biztosítja a vállalkozás további fejlődését.


Összegzés

A Wanadis Kft. példája jól mutatja, hogyan képes a deep.erp a gyártó cégek komplex folyamatait egységesen és hatékonyan kezelni.
Az integráció, az átláthatóság és a részletes nyomon követhetőség révén a rendszer valódi versenyelőnyt teremt, a napi operatív munka megkönnyítése mellett.

Nézze meg az ügyfelünkkel készült teljes interjút.


Ha szeretné megtapasztalni, hogyan működhet a deep.erp az Ön vállalatánál, vegye fel velünk a kapcsolatot!


Vissza az ERP percek blog főoldalára.