Ismerje meg a kisvállalatok
új ügyviteli rendszerét!
új ügyviteli rendszerét!
Fedezze fel a REVOLUTION új ügyviteli rendszerét a
deep.ügyvitelt, mely ötvözi a nagyvállalati rendszerek
kényelmi funkciót az egyszerűsített, logikus folyamatokkal
és gyors, költséghatékony bevezetéssel.
Személyre szabott
ügyviteli rendszer
Tegye átláthatóbbá és hatékonyabbá a számlázást, a könyvelést, a pénzügyeket és a CRM feladatokat a kis- és középvállalkozásokra fejlesztett Iroda++ ügyviteli rendszerrel!
Iroda++
komplett ügyviteli rendszer kis- és középvállalkozásoknak
Az Iroda++ komplett ügyviteli rendszert azoknak a magyar kis- és középvállalkozásoknak fejlesztettük, akik egyetlen, közös rendszerben szeretnék kezelni a számlázást, a könyvelést, a pénzügyi folyamatokat és a CRM feladatokat.
Komplett ügyvitel egyetlen rendszerben
Segítségével egyszerűen átláthatja cége működési folyamatait, csökkentheti az adminisztrációt, a naprakész adatokra támaszkodva pedig felelős és tudatos stratégiai döntéseket hozhat.
Az Iroda++ Windows 10-kompatibilis szoftver. A rEVOLUTION Software Kft. a következő Windows 10-kiadásokon és verziókon támogatja futtatását: Pro és Enterprise kiadások; ezeken belül minden végleges (tehát nem béta vagy Preview) verzión.
Átlátható
Az Iroda++ rendszerrel minden eddiginél egyszerűbben kezelheti cége ügyviteli folyamatait, és teheti átláthatóvá a mindennapi munkát.
Moduláris
Moduláris felépítésének köszönhetően minden az Iroda++ ügyviteli rendszert mindig a vállalkozása méretéhez és aktuális igényeihez alakíthatja.
Integrált
A rögzített adatok az összes vonatkozó modulban azonnal elérhetők, nincs szükség ki- és belépésre vagy extra adatfeltöltésre.
Hogyan segíti a munkáját az Iroda++?
Egyetlen rendszer
Az Iroda++ ügyviteli rendszerben egyetlen, közös felületen kezelheti a számlázást, a könyvelést, a pénzügyeket és az ügyfélkapcsolatokat.
Naprakész információk
A rendszerben rögzített adatok bármikor, bármelyik modulban rendelkezésre állnak, így mindig naprakész információkkal dolgozhat.
Jogosultságkezelés
Az egyes modulokhoz és feladatokhoz különböző jogosultságokat állíthat be, így mindenki csak a számára releváns információkkal találkozik.
Valódi csapatmunka
Az egyik modulban rögzített adatokat a kapcsolódó többi modulból is elérhető, így hatékony és eredményes csapatmunka alakulhat ki.
Hatékony munkafolyamatok
Az adminisztráció csökkenésével és logikus ügyviteli rend kialakításával a munkafolyamatok látványosan hatékonnyá válnak.
Egyszerű kezelhetőség
Logikus felépítésének köszönhetően a rendszer gyorsan megszokható, így a bevezetése is egyszerű és könnyű.
Professzionális ügyfélkezelés
A CRM rendszerrel tökéletesen nyomon követhetők az ügyfélstátuszok, így bármilyen körülmények között zökkenőmentes az ügyfélkezelés.
Rendszerezett adatkezelés
Nincs több elfelejtett információ, át nem adott üzenet vagy kihagyott feladat. A rendszerben minden adat és információ rendszerezetten áll rendelkezésre.
Több szabadidő
A kevesebb adminisztráció és a hatékonyabb mindennapi feladatok miatt rengeteg szabadidő felszabadul.
Töltse le a DEMO verziót
és tesztelje használat közben!
Célzott megoldások mindennapi feladatokra
Munkakörök szerint
Menedzsment
Kövesse nyomon átlátható rendszerben vállalkozása működési folyamatait, ellenőrizze bármikor a számlázást, pénzügyeket, könyvelést vagy éppen az ügyfélkapcsolatokat.
Értékesítés
Pénzügy
Iparágak szerint
Kereskedelem
A rendszerrel naprakészen tarthatja az értékesítési folyamatokat, így bármi is történik, a megszokott, jól bejáratott értékesítési folyamat nem szakadhat meg.
Könyvelés
Induló vállalkozásként választottuk a Revolution Software Iroda++ rendszerét, ezért nálunk a folyamatok kialakítása és az Iroda++ bevezetése egyszerre történt. Ez a folyamat gyakorlatilag zökkenőmentes volt, a program most már negyedik éve szolgálja társaságunkat, igényeinket megfelelően kielégítve.
Tolnai Tibor
Tarandus kiadó gazdasági igazgatója
Tolnai Tibor
Tarandus kiadó gazdasági igazgatója
Kérjen ajánlatot az ügyviteli rendszerre!
Testre szabható ügyviteli rendszer
Az Iroda++ ügyviteli rendszert úgy alakítottuk ki, hogy a magyar kis- és középvállalkozások igényeinek tökéletes megfeleljen. Vállalkozása növekedésével azonban a rendszer további modulokkal, funkciókkal is bármikor bővíthető.
Válasszon kategóriát!
Kereskedelmi modulok
A kereskedelmi rendszer a vállalat működésének motorja. Teljes körű kapcsolatot tart fenn az Iroda++ csomag más moduljaival, így a programban létrehozott bizonylatok adatait automatikusan továbbítja a Pénzügy, Házipénztár és Főkönyv modulokba.
A kereskedelmi rendszer moduljai:
A kereskedelmi rendszer moduljai:
- Ajánlat- és rendelés nyilvántartás
- Számlázás
- Készletkezelés
- Keretszerződés nyilvántartás
- Intrastat
- Szerviz
Pénzügyi modulok
Kontrolling modulok
Tárgyi eszköz modul
Főkönyvi modul
CRM (Partnerkezelő) modul
További modulok