Image

Hogyan érheti el, hogy növekedjen webshopja forgalma?


A kihívásokkal teli e-kereskedelmi világban csak a folyamatos fejlődés garantálja a sikert. Na maradjon le versenytársai mögött! Kösse össze webáruházát a deep megoldással, hogy teljes rálátása legyen a webáruháza működésére.

Image
Automatizált
munkafolyamatok
Kétirányú
webshop kapcsolatok
Futárszolgálat
kapcsolatok
Banki
kapcsolatok
Rapid
beveztés
Többféle
platformon

Miért kapcsolja össze webshopját vállalatirányítási megoldással?

A deep-ben lehetősége van futárszolgálati adatkapcsolatra, címkenyomtatásra, a csomagok nyomon követésére és az átvételi pontok kezelésére. (DPD, GLS, Sprinter, Foxpost, Express One)

Párhuzamos kereskedelmi tevékenyég esetén (kisker, nagyker, webáruház) lehetősége van a készletek áttekintésére, foglalására, egységes kezelésére és leltározására is.

A deep vállalatirányítási rendszer és a webshop összekapcsolásával pontos és aktuális információkkal tud szolgálni ügyfeleinek a termékekről, így gyorsabban reagálhat az ügyféligényekre.

Hallgassa meg a Bringaland tapsztalatait a webshop és a deep rendszer összekötéséről

„A deep rendszer és a webshop összekötésének köszönhetően a vásárlók is látják miből mennyi van készleten és úgy tudják leadni a rendelést, hogy már biztosan készleten lévő terméket rendelnek meg. Ez nagyjából 30-40%-kal növelte meg a webshopos értékesítést önmagában.”
Kusz Mátyás, Bringaland Kft.

Miben tud még segíteni egy vállalatirányítási rendszer?

Megrendelések feldolgozása

A webshopos interface (Shoprenter, UNAS, általános) alkalmas arra, hogy az ERP rendszerben rögzített és rendelkezésre álló kereskedelmi cikkeket meghatározott időközönként szinkronizálja a webáruházzal (név, rövid leírás, 5 db kép). Továbbá lehetőséget nyújt arra, hogy a webáruházból érkező megrendelések az ERP rendszerbe beérkezzenek a partner adatok szinkronizálásával, mint nyitott vevői rendelés bizonylat, amiből aztán a vállalatirányítási rendszeren belül készülhet szállítólevél és számla.

Automatizált folyamatok

A webshopból érkező megrendelések esetén a különböző státuszváltások, mint rendelés összeállítása, szállítás, számlázás automatikus email üzeneteket generálhatnak a webáruházban a vevő irányába.
Az automatizációból származó időmegtakarításnak köszönhetően termelékenység növekedés érhető el, hiszen az adatokat nem kell manuálisan beírni vagy átmásolni, minden a vállalatirányítási rendszerből vezérelhető.

Kereskedelmi folyamatok azonnali áttekintése és kontrollja

A webshop és a vállalatirányítási rendszer összekapcsolása lehetővé teszi a vállalat számára, hogy folyamatosan áttekintse az üzleti tevékenységét. Ezáltal a vezetők pontosabb képet kaphatnak a vállalat teljesítményéről és gyorsabban tudnak reagálni a változó körülményekre.
Arra is lehetőséget ad az összekapcsolás, hogy a vállalat hatékonyabban tudjon alkalmazkodni a változó piaci igényekhez. Például új termékeket tud kínálni az ügyfeleinek.

Aktív és inaktív cikkek kezelése

Az aktív/inaktív cikkek átlátható kezelése és szinkronizálása webshop és vállalatirányítási rendszer között lehetőséget biztosít arra, hogy csak azok a cikkek kerüljenek szinkronizálásra a webáruházzal, amiket a vállalat korábban megjelölt ebből a célból. Ez a beállítás lehetőséget biztosít az online és offline kereskedelmi készletek elkülönítésében összhangban a vállalat értékesítési stratégiájával.

Szállítási adatok kezelése, partner és rendelési adatok szinkronizálása

A webáruházban leadott rendelésekhez kapcsolódó partner és rendelési adatok szinkronizációja automatikusan megtörténik, így a rendeléshez kapcsolódó bizonylatokon ezek megjelennek, ezekhez kapcsolódó további adatrögzítési feladatokra nincs szükség a rendelési igény kiszolgálásához.

Széleskörű
integrációs
lehetőségek

A deep rendszer más rendszerekkel való összekapcsolása számos előnyt biztosít vállalkozása számára. Az integráció segít az adatok egységességében és integritásában, optimalizálja az üzleti folyamatokat, és automatizálja a munkafolyamatokat. A valós idejű információkhoz való hozzáférés, a rendszerösszevonás és a költségcsökkentés mellett az ERP integrációja javítja az ügyfélélményt és segíti a hatékonyabb tervezést és előrejelzéseket. Ezáltal a vállalkozása gyorsabb és koordináltabb működést érhet el, ami hozzájárulhat versenyképességének növekedéséhez.
Image

Vegye fel velünk a kapcsolatot,
hogy személyesen is bemutathassunk megoldásunkat!