deep.erp vállalatirányítási megoldás logó

Hogyan teheti versenyképesebbé kereskedelmi vállalatát?


A deep.erp rendszer nagykereskedelmi modulja átfogó megoldást kínál a beszerzési, készletkezelési és értékesítési folyamatok integrált kezelésére. A dinamikus árképzés, a partnerkedvezmények automatizálása és a rendeléskezelés digitalizálása segíti a gyors döntéshozatalt és az árrések optimalizálását. Ideális választás olyan kereskedelmi vállalatok számára, amelyek hatékonyabb működésre és versenyelőnyre törekednek.

deep.erp nagykereskedelmi megoldás
Automatizált
munkafolyamatok

Kétirányú
webshop kapcsolatok

Futárszolgálat
kapcsolatok

Banki
kapcsolatok

MRP funkció használata
Többféle
platformon

Kiemelt funkciók

B2B webáruház

Folyamatosan frissülő adatkapcsolat a deep.erp és az Ön webshopja között. Az összekötés segítségével a termékek tulajdonságai, készlet adatai, árai mindig a legfrissebb adatokat mutatják a webáruházban, az onnan érkező rendelések és partner adatok pedig folyamatosan töltődnek a deep.erp rendszerbe. Rendelés státusz kezelés: A vevők naprakész tájékoztatást kapnak a rendelések aktuális státuszáról a webshopon keresztül és a vevőknek küldött e-maileken keresztül.

Komissió

A komissiózás javítja a raktári műveletek hatékonyságát, mivel gyorsabb és pontosabb termékösszeállítást tesz lehetővé a megrendelések számára, csökkentve az átfutási időt és a hibák számát. Mobil eszközön is elérhető, a munkatársak valós időben férhetnek hozzá az információkhoz és azonnal frissíthetik az adatokat, ami tovább növeli a rugalmasságot és a termelékenységet a raktári környezetben. A kiszedés történhet a rendelések csoportosításával is, így a raktárosok több rendelést is összeszedhetnek, így gyorsítva a kiszolgálást. Emellett komissió ellenőrzés is lehetséges a deep.erp rendszerben.

Átfogó riportálási lehetőségek

A változatos riportok részletes információt nyújtanak az értékesítési folyamatokról, azok sikerességéről. Emellett gyorsan hozzáférhetünk az aktuális készletadatokhoz és értékesítési mutatókhoz. A jelentéseket akár a Dashboard-ra is elkészíthetjük, így a legfontosabb információk és napi feladatok mindig szem előtt maradnak.



Hallgassa meg a Bringaland tapsztalatait a deep rendszer bevezetéséről és használatának előnyeiről

„A kiválasztásnak sok szempontja volt, a nagyon egyszerű feladatoktól, mint az áfa-mentes értékesítés vagy az hogy tudjon több pénznemet kezelni a rendszer. Egészen olyan komplex feladatokig, mint a termékek készletfigyelése. Nálunk nagyon sok termék van, tehát nagyon szerteágazó a szortimentünk és ezért nagyon nehéz figyelni arra, hogy egy-egy termék mindig legyen készleten. Ez a deep megoldással viszonylag egyszerű, mert be lehet állítani minden egyes terméknél, hogy ha egy megadott készletszint alá megy, akkor szóljon a program, hogy rendelni kell.”
Kusz Mátyás, Bringaland Kft.

Kereskedelmi terület kiemelt funkciói

Szállítói árak alapján eladási árak képzése

A deep.erp rendszerben megadhatók, hogy a vevői árakat a rendszer a szállítói árakból képezze fix vagy százalékos eltéréssel. Ennek köszönhetően a szállítói áraink frissen tartásával a vevői áraink folyamatosan naprakészek és a hibázási lehetőségeket is a minimálisra csökkentjük.

Költségfelosztás funkció

A költségfelosztás lehetővé teszi, hogy a már beérkezett termékekre utólag felmerülő költségeket, például a szállítási vagy vámkezelési díjakat feloszthassuk, így pontosabbá téve a készletértéket és az ELÁBÉ-t.

EDI kapcsolatok

Segítségével gyorsan és pontosan vehetünk át vevői rendeléseket és adhatunk át számla bizonylatokat a partnereinknek, ami jelentősen csökkenti a manuális adatbevitel okozta hibákat és növeli az üzleti folyamatok hatékonyságát.

Szállítólevél készítéssel egyidejűleg számla létrehozása és azonnali könyvelése

Jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket, mivel a rögzítés optimalizálással időt és erőforrásokat takarít meg, ami növeli a hatékonyságot.

Adag-/gyári szám kezelés

A beépített adag/gyári szám kezelésnek köszönhetően a deep.erp biztosítja a termékek nyomon követhetőségét és visszahívhatóságát, javítva a minőségellenőrzést és megfelelőséget. A rendszerben mind a befelé, mind a kifelé irányuló készletmozgásoknál megadhatók ezek az adatok.

Beérkeztetés

A funkcióval a szállítói rendeléseket lehet beérkeztetni a deep.erp-be, ahol a raktárosoknak lehetőségük van a raktárt és tárhelyeket megadva a szállítóleveleket előkészíteni. A beérkeztetés végén készre tudják jelenteni a tranzakciót és a deep.erp-ben elkészíthető a szállítólevél.

Futárszolgálat kapcsolat

A Foxpost, GLS, DPD, Sprinter és ExpressOne futárszolgálatok esetén a rendszer képes kezelni a házhozszállításos, illetve csomagpontos szállítási igényeket. A csomagok regisztrációja, csomag címkék lekérdezése és a csomagok nyomkövetése is elvégezhető a programból.

Többcsatornás rendelés kezelés

A többcsatornás rendelés kezelésével egy felületen tudjuk kezelni a különböző helyről érkező rendeléseinket, legyen szó webáruházról, értékesítési képviselőkről, vagy akár EDI kapcsolatról.

deep.erp - Készletkezelés

Készletkezelés kiemelt funkciói

A rendszer lehetőséget ad arra, hogy figyelmeztesse a felhasználót, ha az adott termékből nincs megfelelő mennyiség a készleten.

Pénzügyi, számviteli terület kiemelt funkciói

Dokka, Számlaközpont, saját hitelesítéssel és digitális aláírással

Az e-számla segítségével a cég környezettudatosabban, gyorsabban, pontosabban és költséghatékonyabban tudja a számláit kiállítani.

deep.erp - Pénzügyi, számviteli terület

További funkciók

EKÁER

(figyelmeztető funkcióval súlyra/értékre)

Az EKÁER kezelés segít az áruszállítással kapcsolatos adminisztrációs feladatok egyszerűsítésében és az adatszolgáltatásban, így csökkenti az emberi hibák lehetőségét és biztosítja a jogszabályi megfelelést.

Automatikus bizonylati megjegyzések

Az automatikus megjegyzések biztosítják, hogy minden bizonylat egységesen és részletesen dokumentált legyen, csökkentve az emberi hibák lehetőségét és segítve a későbbi visszakeresést és auditálást.

Fej és sordimenziók

A dimenziókezelés segítségével a vállalkozások különböző szempontok szerint elemezhetik az adatokat. Például a pénzügyi, könyvelési adatokat különböző dimenziók mentén, mint például költséghelyek, projektek, értékesítők, üzletágak vagy földrajzi területek szerint bontva lehet megvizsgálni. Ez mélyebb betekintést nyújt a teljesítménybe és segít azonosítani a különböző üzleti egységek közötti eltéréseket.

Főkönyvi tervezés

A deep rendszer képes a megfelelően kialakított törzsadatok (főkönyvi számlaszámok, főkönyvi számlaszámcsoportok, dimenziók) alapján terv, tény, becsült adatok tárolására, elemzésére. Az adatok excelbe exportálhatók, ott további összesítések, elemzések készíthetők belőle.

Kereskedelmi tervezés

A kereskedelemben van lehetőségünk értékesítési terv adatokat felvinni mennyiség és érték tekintetében. Tervezni lehet adott cikkre, vagy cikkcsoportra, raktárra és raktárcsoportra, valamint partnerre és partner csoportra, valamint ezek kombinációjára. A tényadatok a könyvelt bizonylatok alapján szintén kinyerhetők a rendszerből, így összehasonlíthatók és elemezhetők.

Kiskereskedelmi funkciók

Kiskereskedelmi üzletek részére készült funkció, melyben kizárólag a kiskereskedelmi értékesítési bizonylatot rögzíthetjük.
Az értékesítés tényéről készült bizonylat nyomtatható, arról számla állítható ki, valamint korábbi értékesítést visszavásárolhatunk.
A kiskereskedelmi bizonylatok elkészítésekor azonnal megtörténik a készlet csökkenés, vagy visszavásárláskor a növekedés, kezeli az adag/gyári számot, a környezetvédelmi termékdíjat, a cikk változatokat és cikk kapcsolati szabály is beállítható.

deep.erp - kiskereskedelem

Akik már a deep megoldást választották:

Image
Image
Image
Image
dft petrol - deep ügyfél
Image
Image
Image
Image
Image

Széleskörű
integrációs
lehetőségek

A deep rendszer más rendszerekkel való összekapcsolása számos előnyt biztosít vállalkozása számára. Az integráció segít az adatok egységességében és integritásában, optimalizálja az üzleti folyamatokat, és automatizálja a munkafolyamatokat. A valós idejű információkhoz való hozzáférés, a rendszerösszevonás és a költségcsökkentés mellett az ERP integrációja javítja az ügyfélélményt és segíti a hatékonyabb tervezést és előrejelzéseket. Ezáltal a vállalkozása gyorsabb és koordináltabb működést érhet el, ami hozzájárulhat versenyképességének növekedéséhez.
deep.erp integrációs lehetőségek

Vegye fel velünk a kapcsolatot,
hogy személyesen is bemutathassunk megoldásunkat!