+36-1/461-8030 revol@revolution.hu

Ismerje meg a kisvállalatok 
új ügyviteli rendszerét!

Fedezze fel a REVOLUTION új ügyviteli rendszerét a
deep.ügyvitelt, mely ötvözi a nagyvállalati rendszerek
kényelmi funkciót az egyszerűsített, logikus folyamatokkal
és gyors, költséghatékony bevezetéssel. 

START Ügyvitel

A START Ügyvitel a magyar alapítású REVOLUTION Software Kft. legnépszerűbb termékeinek egyike, amelyet kifejezetten hazai kereskedők igényei szerint fejlesztünk.

Nem tartalmaz felesleges funkciókat, bármikor igény szerint bővíthető és testre szabható, így egy valóban költséghatékony, hasznos, a vállalkozáshoz igazított ügyviteli szoftver állítható össze vele.

Az átlátható és könnyen kezelhető felület villámgyorsan megszokható, így a bevezetés is gyors, zökkenőmentes. A START ügyvitel használatának előnyei pedig már napok alatt látványosak.

START Ügyvitel
verziók

START Ügyvitel

START Ügyvitel

Egyszerűen használható, átlátható és bármikor bővíthető ügyviteli rendszer számlázással, ügyfélkezelő és pénzügyi funkciókkal kifejezetten magyar kereskedők igényei szerint fejlesztve.

Ára: 195 000 Ft + áfa

Kiegészítő modulok:

  • Könyvelési modul: 180 000 Ft + áfa
  • Készletkezelő modul: 180 000 Ft + áfa
  • Korlátlan felhasználó: 150 000 Ft + áfa
START Ügyvitel

START Ügyvitel Pro

Hatékonyságnövelő, gyorsan bevezethető komplett ügyviteli rendszer számlázással, ügyfélkezelő, pénzügyi és könyvelő funkciókkal, készletnyilvántartással magyar kis- és középvállalkozások számára.

Ára: 590 000 Ft + áfa

Használja ki a START Ügyvitel legteljesebb, Pro csomagját: az összes modult tartalmazza és korlátlan felhasználószámmal használhatja! Az Online demoban kipróbálhatja a teljes funkcionalitást!

Több idő

Sok a munka, de kevés az erőforrás? Adjon keretet a munkafolyamatoknak, minimalizálja az adminisztrációt és kezelje átlátható rendszerben vállalkozása különböző területeit. Ezzel rengeteg ideje szabadul fel.

Több szabadság

Az ügyviteli program segítségével bármikor ellenőrizheti a vállalkozása aktuális működését, legyen szó a pénzügyekről, a készletekről. A gyorsan elkészíthető riportok pontos információkat adnak az üzleti döntései meghozatalához.

Több profit

Ha kevesebb időt vesz el az adminisztráció, jóval több ideje marad a bevételteremtő folyamatokra. A riportokból rengeteg hasznos információt kaphat arra vonatkozóan, hol rejlik még kihasználatlan lehetőség. Éljen vele!

Hogyan segíti a munkáját a START Ügyvitel?

Bevallások, számlajelentések

A START Ügyvitel tartalmazza az áfabevallást M lappal, az EKÁER, Intrastat, az A60-as, a PTG SZLAH nyomtatványt és a NAV XML számlajelentést is!

Számlázás egyszerűen

Ne pazarolja az értékes idejét a számlaírásra, a szoftveren keresztül akár 20 mp alatt kiállíthatja a számláit.

Ajánlat- és rendeléskezelés

Órákig is tarthat egy komplett ajánlat összeállítása, az ügyviteli szoftverrel viszont jelentősen csökkenthető az adminisztráció, ráadásul ezt követően a megrendeléskészítés és számlázás csak néhány gombnyomás.

Pénzügyi nyilvántartás

Vállalkozóként fontos, hogy mindig tisztában legyen vállalkozása pénzügyeivel. A START Ügyviteli Rendszer pedig ezt garantálja a nap bármely percében.

Ügyfélkapcsolat nyilvántartás

Nincs több elveszett információ, visszahívatlan ügyfél. Az ügyfélnyilvántartás rendszerezésével hatékonyabbá és átláthatóbbá válnak az üzleti kapcsolatai.

Változatos riportok készítése

A fontos ügyviteli és stratégiai döntések elképzelhetetlenek pontos adatok és információk nélkül. A START Ügyviteli Programból akár több mint 1000 riportot készíthet

Kérje szakértőnk segítségét!

+36 1 461 80 30
(munkanapokon 9-16 óráig)

Amióta használjuk a START Ügyvitelt, a cégem hatékonysága az
egekbe szökött. Külön köszönöm a zökkenőmentes bevezetést és a segítőkész ügyfélszolgálatot.

Németi Rudolf
cégvezető

Válassza ki
a vállalkozása igényeihez illeszkedő csomagot!

Funkciók Start Ügyvitel Start Ügyvitel Pro
Jogszabályi követés
Szakértő helpdesk*
Raktárak száma korlátlan korlátlan
Rögzíthető cégek száma** korlátlan korlátlan
Kiállítható bizonylatok száma korlátlan korlátlan
Korlátlanul felvihető adatok (cikk, partner)
Partnerkezelő
Érdeklődők és ügyfelek nyilvántartása
Nyitott / lezárt és követő teendők
Eseménykategóriák kezelése
Partnercsoportosítások (egy partner akár több csoportban is)
Feladatkiosztás akár több felhasználónak
Számlázás
Számlázás forintban és devizában
Adóhatósági ellenőrzés adatszolgáltatás
Több bizonylattömb
Egyedi rögzítés és átvezetés megelőző bizonylatból
Szolgáltatás számlák generálása, másolása
Előlegbekérő és előlegszámla készítés
6 db alapsablon, és külön díjért egyedileg testre szabható számlakép
Borítéknyomtatás postázási címmel
Ajánlatok, rendelések kezelése
Vevői ajánlatok másolása, verziószámozása
Vevői rendelés visszaigazolás készítése
Vevői rendelés státuszkezelés
Szállítói ajánlatok és rendelések kezelése
Szállítói rendelés generálás vevői rendelések és készletszint alapján
Vevői vagy szállítói ajánlatok, rendelések másolása
Raktárközi rendelések nyilvántartása
Bizonylatok e-mailen küldése adott kapcsolattartónak
Árlisták, kedvezmény
Mennyiségi és forgalmi kedvezmények
Vevői és szállítói szerződés szintű kedvezmények
Partner- és cikkcsoport kedvezmények
Manuális és automatikus árkalkulációk
Tételes árnyilvántartás partnerenként
Deviza
Korlátlan deviza kezelése
MNB középárfolyam letöltése automatikusan
Négy bank árfolyamának egyidejű nyilvántartása
Bizonylatok rögzítése devizában
Kiegyenlítések kezelése devizában
Kiegyenlítések kezelése eltérő devizában
Árfolyam differencia elszámolása automatikusan
Készletkezelés
180 000 Ft
FIFO készletkezelés
Raktárak közötti mozgatás
Vevői és raktárközi foglalás
Dolgozói készletek elkülönítése
Háromszintű cikkcsoportosítás
Kiszállítások vagy foglalások automatikus generálása vevői prioritások és rendelések alapján
Gyáriszám- és SARZS-kezelés
Belső készletmozgások nyilvántartása
Cikkek importálása és frissítése EXCEL állományból
Leltározási funkciók
Bevallások támogatása
EKAER
Termékdíj bevallás segédlet
Napi bejelentés fémkereskedelmi tevékenységről
Intrastat
Áfabevallás M lappal
A60-as nyomtatvány
PTGSZLAH
NAV XML számlajelentés
Pénzügy
Vevői és szállítói folyószámlák kezelése (akár részkiegyenlítéssel)
Vevői és szállítói folyószámla és analitika
Banki folyószámla és külső pénztár nyilvántartása
Manuális és automatikus pontozás tételesen, ill. csoportosan
Kompenzációk rögzítése és kompenzációs levél nyomtatása
Folyószámla-egyeztető és fizetési felszólítás készítése
Késedelmi kamat számítása és kamatközlő készítése
Iktatott bizonylatok kontírozásának lehetősége
Áfa analitika és bevallás exportálás (’65, A60,Intrastat)
Költséghely és/vagy költségviselő szerinti nyilvántartás, munkaszám rögzítése
(Főkönyv modul esetén)
Kerekítés elszámolása Automatikus / manuális Automatikus / manuális
Árfolyamkülönbözet elszámolása Automatikus / manuális Automatikus / manuális
Átértékelések
Házipénztár
Szigorú számadású bizonylatok rögzítése
Elszámolásra adott előlegek nyilvántartása dolgozónként
Pénzváltás és címletkezelés
Értékhatár figyelés
Pénzkészletek átértékelése
Valuta pénztár kezelése a Házipénztár modulban
Nyomtatványok és kimutatások
E-számla interface
Docca, E-számlaközpont, Kryonet, Synergon kapcsolat
EDI és PKI (PDF) adatformátum kezelése
Elektronikus számla azonnali küldése rögzítést követően
Vevői rendelések importálása EDI formátumból
Főkönyv, Tárgyi eszköz
180 000 Ft
Korlátlan számú bizonylat rögzítése
Feltöltött számlakeret
Vegyes tételek rögzítése
Költségvetési terv rögzítése és elemzése
Költségfelosztási sémák készítése
Mérleg és eredmény kimutatás generálása
Egyedi főkönyvi jelentések összeállítása
Könyvvizsgálói kapcsolat (Magyar Könyvvizsgálói Kamara illetve AuditPro formátum szerint)
Főkönyvi kivonat több formában
4 féle ÉCS elszámolási lehetőség (számviteli, adó tv. szerinti + 2 egyedi)
Lineáris, degresszív, fix összegű, teljesítményarányos elszámolás
Maradványérték és fejlesztési tartalék nyilvántartása
Értékcsökkenési terv készítése
Ráaktiválás egy gombnyomással
Mennyiségi szétválasztás
Egyedi elszámolási lehetőségek
Eszköztükör összeállítása
Kivezetési típus sablonok létrehozása
Listázási, leltározási funkciók
Feladás főkönyvi modulnak
Költséghely és/vagy költségviselő szerinti nyilvántartás, munkaszám rögzítése
Riportok (akár több, mint 1000)
Készletriportok
(Készlet modul esetén)
Vevői és szállítói forgalom
Vevői és szállítói folyószámlák
Vevői és szállítói analitika
Főkönyvi kivonat
(Főkönyv modul esetén)
Főkönyvi karton
(Főkönyv modul esetén)
Napló lista
(Főkönyv modul esetén)
Áfa lista
(Főkönyv modul esetén)
Egyéb kimutatások
Excel export
Főkönyvi makrók
(Főkönyv modul esetén)
Pénzügyi makrók
Hozzáférés védelem
Felhasználói jogkörök meghatározása
Menüszintű engedélyezések
Funkciószintű engedélyezések
Riport engedélyezések
Kereskedelmi gazdasági események engedélyezése
Események naplózása
Bérszámfejtő interface
WinBér, Babér és Nexon bérfeladás a Főkönyv modulba
Felhasználószám 10 korlátlan
Korlátlan felhasználószám
150.000 Ft
Ár (nettó) 195.000 Ft 590.000 Ft

Kipróbálom

Kipróbálom

*: Követési díj fizetése esetén, munkanapokon 9-16 óra között

**: Jogszabályi előírások miatt, számlázáshoz minden olyan cégre, amely nevében számlát szeretne kibocsátani a programból, egy jelképes összegű társfelhasználói szerződést kell kötni.

: A csomag része

: A csomaghoz vásárolható

Kérjen személyre szabott ajánlatot!