+36-1/461-8030 revol@revolution.hu

Image

Átlátható számlázó és ügyviteli rendszer
mikro- és kisvállalkozásoknak

már 19.900 Ft+áfa-tól

Revol Express
a mikro- és kisvállalatok számlázó- és ügyviteli rendszere

Hatékony megoldás a számlázás, a pénzügyi adminisztráció és az értékesítési folyamatok támogatására. Egyszerűsítse a számlázását tegye átláthatóbbá a készleteket és kövesse nyomon a pénzügyei alakulását.

Több, mint 3000 ügyfelünk és kiemelkedő szakember gárdánk biztosítja az ügyviteli rendszerünk sikerét és kitűzött céljaink elérését!

Image

Miért válassza a
Revol Express rendszert?

Egyéni igényekre igazítható

A Revol Express modulokból felépülő ügyviteli rendszerét a vállalkozás változásainak és igényeinek megfelelően alakíthatja.

Gyors és egyszerű

A rendszer logikus felépítésével a számlázó gyorsan és egyszerűen használható, ismerős felületét minden munkavállaló pillanatok alatt átlátja majd.

Biztonságos

Az egyéni jogosultságok beállításával Ön határozhatja meg, hogy melyik munkavállaló milyen adatokhoz és információkhoz férhet hozzá.

Egyszerű
átlátható árazás

A Revol Express rendszer előre kialakított csomagjai biztosítják vállalkozásának a folymatos fejlődési lehetőséget. A Revol Express alaprendszert további kiegészítő csomagokkal és felhasználókkal bővítheti igényeinek megfelelően.

Áttekinthető kezelőfelület

Hogyan segíti napi munkáját
a REVOL Express?

Gyors számlázás

Készítse el akár 20 mp alatt a számláit és postázás helyett küldje őket e-mailben. Kevesebb adminisztráció, több idő.

Egyszerű kezelhetőség

Logikus felépítését könnyű megszokni, így akár már aznap magabiztosan kezelheti. Gyors bevezetés, kevesebb probléma.

Kiszámítható pénzügyek

A pénzügy modulokkal az összes pénzmozgást bármikor nyomon követheti. Nagyobb szabadság, megalapozott döntések.

Egyszerű készletkezelés

A készlet modulokkal hatékonyabbá tehetők a készletmozgások. Kevesebb eltérés, optimális raktárkészlet.

Kevesebb adminisztráció

A hasznos és személyre szabott funkciókkal minimalizálhatja az adminisztrációt. Több idő, hatékonyabb feladatkezelés.

Átláthatóbb folyamatok

Minden munkatárs azonnal láthatja a számára fontos információkat. Maximális hatékonyság, növekvő profit.

Biztonságos jogosultságkezelés

Állítsa be, hogy melyik munkatárs milyen adatokhoz és információkhoz férhet hozzá. Tökéletes biztonság, eredményes projektek.

Webshop összeköttetés

Kösse össze webáruházát is az ügyviteli rendszerrel és számlázzon egyszerűbben. Automatizált számlázás, még több szabadidő.

NAV megfelelősség

A programot folyamatosan fejlesztjük és igazodunk a jogszabályi változásokhoz. Megbízható háttér és nyugodt éjszakák.