
Átlátható számlázó és ügyviteli rendszer
mikro- és kisvállalkozásoknak
már 19.900 Ft+áfa-tól
Revol Express
a mikro- és kisvállalatok számlázó- és ügyviteli rendszere
Hatékony megoldás a számlázás, a pénzügyi adminisztráció és az értékesítési folyamatok támogatására. Egyszerűsítse a számlázását tegye átláthatóbbá a készleteket és kövesse nyomon a pénzügyei alakulását.
Több, mint 3000 ügyfelünk és kiemelkedő szakember gárdánk biztosítja az ügyviteli rendszerünk sikerét és kitűzött céljaink elérését!

Miért válassza a
Revol Express rendszert?
Egyéni igényekre igazítható
A Revol Express modulokból felépülő ügyviteli rendszerét a vállalkozás változásainak és igényeinek megfelelően alakíthatja.
Gyors és egyszerű
A rendszer logikus felépítésével a számlázó gyorsan és egyszerűen használható, ismerős felületét minden munkavállaló pillanatok alatt átlátja majd.
Biztonságos
Az egyéni jogosultságok beállításával Ön határozhatja meg, hogy melyik munkavállaló milyen adatokhoz és információkhoz férhet hozzá.
Egyszerű
átlátható árazás
A Revol Express rendszer előre kialakított csomagjai biztosítják vállalkozásának a folymatos fejlődési lehetőséget. A Revol Express alaprendszert további kiegészítő csomagokkal és felhasználókkal bővítheti igényeinek megfelelően.
Áttekinthető kezelőfelület
Hogyan segíti napi munkáját
a REVOL Express?
Gyors számlázás
Készítse el akár 20 mp alatt a számláit és postázás helyett küldje őket e-mailben. Kevesebb adminisztráció, több idő.
Egyszerű kezelhetőség
Logikus felépítését könnyű megszokni, így akár már aznap magabiztosan kezelheti. Gyors bevezetés, kevesebb probléma.
Kiszámítható pénzügyek
A pénzügy modulokkal az összes pénzmozgást bármikor nyomon követheti. Nagyobb szabadság, megalapozott döntések.
Egyszerű készletkezelés
A készlet modulokkal hatékonyabbá tehetők a készletmozgások. Kevesebb eltérés, optimális raktárkészlet.
Kevesebb adminisztráció
A hasznos és személyre szabott funkciókkal minimalizálhatja az adminisztrációt. Több idő, hatékonyabb feladatkezelés.
Átláthatóbb folyamatok
Minden munkatárs azonnal láthatja a számára fontos információkat. Maximális hatékonyság, növekvő profit.
Biztonságos jogosultságkezelés
Állítsa be, hogy melyik munkatárs milyen adatokhoz és információkhoz férhet hozzá. Tökéletes biztonság, eredményes projektek.
Webshop összeköttetés
Kösse össze webáruházát is az ügyviteli rendszerrel és számlázzon egyszerűbben. Automatizált számlázás, még több szabadidő.
NAV megfelelősség
A programot folyamatosan fejlesztjük és igazodunk a jogszabályi változásokhoz. Megbízható háttér és nyugodt éjszakák.