Határok nélküli távmunka támogatás, rövid bevezetési idővel
Sok vállalkozás szembesül azzal, hogy a távmunka feltételeinek kialakítása nehéz feladat, hiszen körültekintően kell megválasztani azt a megoldást, ami akár hosszú távon is biztosítani tudja a cég folyamatos működésének támogatását.
A hatékony irodán kívüli munkavégzéshez szükségesek mindazon dokumentumok, információk és folyamatok, amik az irodán belül rendelkezésre állnak. Ennek megvalósítása nehéz vagy megoldhatatlan feladatnak tűnhet.Az M-Files vállalati tartalomkezelő megoldása kifejezetten ezekre a problémákra ad megoldást kis- és középvállalatok számára.
Miért válassza az M-Files rendszert a távmunka kialakítására?
Mindig Önnel
Minden dokumentum elérhető bárhonnan, bármikor, megtekintésre, szerkesztésre.

Okos eszközökről
Elérheti dokumentumait és munkafolyamatait okos eszközökről is.

Minden, 1 helyen
Egy tárhelyről elérhető dokumentumok (szerződések, ajánlatok, számlák, levelezések, stb.)

Munkafolyamatok
Előre paraméterezett és egyedileg kialakítható munkafolyamatok, rugalmasan, egyszerűen.

Csoportmunka
Megosztható dokumentumok véleményezésre, közös munkára.

Feladatkezelő
Feladatokat oszthat ki és azokat folyamatosan nyomonkövetheti.

Verziókövetés
Biztonságos, átlátható és visszakereshető naplózott verziófigyelés.

Szerver vagy felhő
Választhatja a saját szerverről történő üzemeltetést, vagy felhőből (Azure).
Miért válassza az
M-Files Start csomagot?
Az M-Files Start csomagja tartalmazza mindazt, amire egy távmunkára áttálló vállalkozásnak szüksége van. A Start csomag az előre paraméterezett irattár mellett, a vállalatok által leggyakrabban használt dokumentum típusokat és munkafolyamatokat tartamaz. Sőt még többet, hiszem az M-Files rendszer rugalmasan, az egyedi igényekre alakítható megodás, így könnyen új folyamatokat alakíthat ki, vagy módosíthatja a meglévőket.
A START csomag gyorsan, akár 1-2 nap alatt bevezetető akár teljesen távolról is, azaz nincs szükség személyes találkozóra. Oktatási anyagaink és online kapcsolattartással segítünk felépíteni a válallkozásának megfelelő távmunka támogató megoldást.
A START csomag gyorsan, akár 1-2 nap alatt bevezetető akár teljesen távolról is, azaz nincs szükség személyes találkozóra. Oktatási anyagaink és online kapcsolattartással segítünk felépíteni a válallkozásának megfelelő távmunka támogató megoldást.
Az értékesítési folyamatot támogató dokumentumok, többek között:
- Ajánlat
- Megrendelés visszaigazolás
- Szerződés
- Vevői számla
”Gyorsabb és hatékonyabb lett a cégünk működése, bárhol és bármikor ki tudom nyerni a szükséges információkat a kollégák segítsége nélkül és lehetőség szerint azonnal jóvá tudok hagyni a mobil applikáció segítségével.”
“A papír alapú dokumentumok jelenleg már csak a recepcióig érkeznek be, ahol szkennelik és feltöltik a dokumentumokat az M-Files rendszerébe. A könyvelők már nem érintkeznek papír alapon a bizonylatokkal, kizárólag elektronikus úton.”
Ügyfeleink mondták.
Az M-Files a kis- és középvállalatoktól a nagyvállalatokig innovatív megoldást nyújt a digitalizáció és a távmunka megteremtésében.