Tökéletes megoldás a
biztonságos és hatékony távmunka kialakításához!

Intelligens dokumentum- és munkafolyamatkezelő rendszer.
Image

Biztonságos és gyors dokumentumkezelés

Az elmúlt időszak bebizonyította, hogy milyen nagy szükség van a vállalkozások digitális munkakörnyezetének kialakítására. Rengeteg helyen keletkeznek dokumentumok, legyen az papíralapon vagy elektronikusan, amiket egymástól különálló tárhelyeken, mappaszerkezetekben vagy üzleti rendszerekben tárolnak. Mindez jelentősen lelassítja, de akár meg is akadályozhat sikeres üzleti folyamatokat.

Az M-Files vállalati tartalomkezelő megoldás mindezek a problémákat megoldja, hiszen összekapcsolja a dokumentumok helyét és elérhetővé teszi azokat jogosultságtól függően. Nem számít, hogy hová mentette a keresett dokumentumot, mert azt jellemzők alapján az M-Files megtalálja.

Hogyan tud gyorsabban és biztonságosabban dolgozni,
legyen az irodába, home office-ba, vagy bárhol?

Az M-Files intelligens információs kezelő rendszerek (IIM) több, mint egy egyszerű dokumentumkezelő rendszer. Hiper gyorsan és biztonságosan elérheti bárhonnan dokumentumait,  automatizálhatja és kontrol alatt tarthatja folyamatait, egyszerűvé és átláhatóvá teheti a csoportmunkát.

Jóváhagyás

Munka- és jóváhagyási folyamatokat alakíthat ki a rendszeren belül, akár külön-külön minden dokumentumtípusra

Szerződéskezelés

Szerződéseit jellemzőkkel láthatja el a gyors visszakereshetőségért, jogosulságokat állíthat be, véleményezheti, a verziókövetéssel.

Gyors keresés

Eszközök széles tárháza, a szabadszavas kereséstől az adott jellemző keresésén át a dokumentumok nézetbe rendezéséig.

Számla iktatás

Rugalmas számla- engedélyezési folyamatok alakíthatók ki a dokumentumok jellemzőinek segítségével.

Értesítési szabályok

Állítson értesítési szabályokat a dokumentumaira, hogy időben fel tudjon készülni a közelgő határidőkre.

MS O365 kapcsolat

Mentse dokumentumait közvetlenül az MS O365-ből vagy készítse el azokat az egyszerűen sablonokból.

Projektkezelés

Dokumentumait rendelje projektekhez, vagy akár projektfázisokhoz, majd rendezze különböző keresési nézetekbe.

Verziókövetés

A dokumentum bármely módosításáról a rendszer verziókat tárol. A korábbi verziók szükség esetén vissza is állíthatók.

Feladatkezelő

Feladatokat oszthat ki és azokat folyamatosan nyomonkövetheti.

Okos eszközökről is

Kezelje dokumentumait akár mobil app-on keresztül, mobiltelefontól, laptopról.

Csoportmunka

Megosztható dokumentumok véleményezésre, közös munkára.

Szerver vagy felhő

Választhatja a saját szerverről történő üzemeltetést, vagy felhőből (Azure).
Az M-Files egy intelligens információkezelő platform, amely gyors és könnyű hozzáférést biztosít a keresett tartalomhoz a vállalat bármely alapvető üzleti rendszeréből. A kritikus üzleti folyamatok automatizálásával az M-Files nagy hangsúlyt fektet az információk biztonságos és ellenőrzött megőrzésére.

Lehetővé teszi a szervezetek számára az egyre növekvő mennyiségű dokumentum és információ elérését és kezelését az összes üzleti rendszerben anélkül, hogy drága és időigényes migrációra (adatmozgatásra) lenne szükség.
Microsoft O365-t és az M-Files teljes integrációja, új magasságokba emelik vállalata termelékenységet. Lehetővé teszi, hogy az összes összetartozó dokumentumot megtalálja, elérje bárhol, bármikor és kezelje, függetlenül a tárhelyétől, az Office 365 felhasználói felületein keresztül.
Csatlakozhat CRM-hez, ERP-hez és más üzleti eszközökhöz, hogy még hatékonyabb lehessen a munka - anélkül, hogy elhagyná a Microsoft O365 alkalmazást!