Image

Használja a vállalati tartalomkezelés innovatív módjátbárhol, bármikortávmunkábanbármilyen eszközön

Nincs több elveszett dokumentum, elfelejtett szerződéshosszabbítás vagy elkallódó számla. Az M-Files egy platformra hozza a vállalat különböző tárhelyein lévő dokumentumait, automatizálja vállalati folyamatait, biztonságossá és gördülékennyé teszi a csoportmunkát.
Image
Automatizált
munkafolyamatok
Jellemző alapú
dokumentumkezelés
Többszintű
jogosultságkezelés
Cégkapu
integráció
Többféle
platformon elérhető
Elektronikus aláírás
integráció

Vessen véget
a vállalati tartalomkáosznak!

A digitális dokumentumkezelés megszünteti az irodai jelenlét szükségességét, hiszen bárhonnan, bármikor elérhet jogosultságának megfelelő dokumentumokat, az automatizált folyamatok pedig biztosítják, hogy minden feladat időben elkészüljön.
Írja alá elektronikusan dokumentumait a Microsec, e-Szigno szolgáltatásával egyszerűen a dokumentumkezelőből, vagy töltse le dokumentumait automatikusan a Cégkapuról.

megy el a munkanapból
információkeresésre

Hogyan segíti napi munkáját az M-Files?

A mappa struktúra kötött logikájával szemben az M-Files nem a dokumentum helye alapján, hanem jellemzői szerint rendezi irattárba azokat. Ez a fajta tárolási mód lehetőséget biztosít arra, hogy az M-Files felhasználói saját munkájuk és szokásaik szerinti rendezési elveket követve különböző nézeteket alakítsanak ki a dokumentumaikról.

Munka- és jóváhagyási folyamatokat alakíthat ki a rendszeren belül, akár külön-külön minden dokumentumtípusra

Hogyan indítsunk és hajtsunk végre egy vállalati tartalomkezelő projektet?

Egyre több vállalat ismeri fel az elektronikus tartalomkezelés előnyeit, de nehéz megkezdeni az első lépést. Szeretnénk segítséget adni, hogy hogyan érdemes elkezdeni és sikeresen végrehajtani egy vállalati tartalomkezelő bevezetési projektet.
Image
Image

M-Files + Microsoft O365
- teljesen integrált dokumentummenedzsment

A Microsoft O365-t és az M-Files teljes integrációja, új magasságokba emelik vállalata termelékenységet. Lehetővé teszi, hogy az összes összetartozó dokumentumot megtalálja, elérje bárhol, bármikor és kezelje, függetlenül a tárhelyétől, az Office 365 felhasználói felületein keresztül.
Csatlakozhat CRM-hez, ERP-hez és más üzleti eszközökhöz, hogy még hatékonyabb lehessen a munka - anélkül, hogy elhagyná a Microsoft O365 alkalmazást!

M-Files + Microsigner
elektronikus aláírás

Az EasyMicrosigner M-Files alkalmazás a Revolution Software legújabb fejlesztése, ami a Microsec Microsigner alkalmazásával szorosan együttműködve lehetővé teszi az M-Files felhasználók számára, hogy dokumentumaikat (PDF) könnyen digitális aláírással lássák el, ezzel is csökkentve a kinyomtatandó papírok mennyiségét. Még egy lépéssel közelebb a papírmentes iroda megvalósításához, s a cége ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.

Az aláírás történhet USB kulcs használatával, vagy egyszerűen egy QR kód mobil eszközzel történő leolvasásával és a mobil applikációban történő felhasználói hitelesítéssel. Így mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb megoldást. 

Image

M-Files + Cégkapu
integráció

Az M-Files Cégkapu interface egy olyan megoldás, amely ütemezetten vizsgálja, hogy a cége cégkapu portáljára érkezett-e olvasatlan levél. Amennyiben igen, az ütemezés gyakoriságának megfelelően letöltésre kerülnek s az M-Files-ban meghatározott helyre kerülnek.

Az M-Files rugalmasságának és könnyen kezelhető munkafolyamat kialakításának köszönhetően a megfelelő kollégához kerülhet a letöltött dokumentum, aki az üggyel kapcsolatos teendőket viszi tovább.

Image
Gyorsabb és hatékonyabb lett a cégünk működése, bárhol és bármikor ki tudom nyerni a szükséges információkat a kollégák segítsége nélkül és lehetőség szerint azonnal jóvá tudok hagyni a mobil applikáció segítségével. A jövőben szeretnénk további folyamatokat is az M-Files rendszeren belül kezelni, sok lehetőség rejlik még benne.

Perlaki Csaba - elnök-vezérigazgató
FEVITA Hungary Zrt.

Célzott megoldások, üzleti problémákra

Munkakörök szerint

Találja meg a megfelelő információkat, hogy a lehető legjobb döntést hozza meg. Tegye könnyebbé gyorsabbá alkalmazottai munkáját. Az irattárszerkezet gondos kialakításával az üzleti folyamatok optimalizálhatók.

Iparágak szerint

Tartsa nyilván pontosan a különböző ügyletek dokumentumait, hogy a lehető legpontosabb képet kapja az üzleti élet alakulásáról. Az egyes dokumentumok verziókezelésével követheti, milyen módosítások kerültek a dokumentumba, mikor és ki által.

Akik már az M-Files intelligens vállalati tartalomkezelőt választották!

Gyártó vállalatok

Image
Image
Image
Image

Építőipari vállalatok

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Könyvelés, bérszámfejtés, tanácsadás

Image
Image
Image
Image