+(36) 1/461-8030revol@revolution.hu

Ajánlat- és rendelés nyilvántartás

Ajánlat és rendelés nyilvántartás

Az ajánlat- és rendelés nyilvántartás modul segítségével hatékonyan kezelhetők a több lépcsős rendelési folyamatok (verziókövetéssel), és lehetőség nyílik a változó körülmények gyors kezelésére is. Ennek eredményeként nő a rálátás az értékesítési ciklus teljes folyamatára, növelve ezzel az értékesítés hatékonyságát és az ügyfelekkel való kommunikáció minőségét.

Hatékonyan kapcsolódik össze más Iroda++ modulokkal, így a Számlázás, Készletkezelés és Deviza modulokkal. A kiadott ajánlat és a már visszaigazolt rendelés a készletkezelés modullal kiszállítható, a számlázás modullal pedig egyszerűen számlázható. Az ajánlatok és rendelések azonnal e-mailben is tovább küldhetőek a vevők/szállítók felé, így gyorsítva és egyszerűsítve az adminisztrációt.

A rendszer a raktárkészlet valamint a vevői rendelések alapján különböző metódusok szerint képes szállítói rendelések generálására, optimalizálva ezzel a beszerzések mennyiségét és ütemezését.

Képernyőkép

Bővíthetőség

Az Ajánlat- és rendelés nyilvántartás modul hatékonyan kapcsolódik össze más Iroda++ modulokkal, így a Számlázás, Készletkezelés és Deviza modulokkal.

A kiadott ajánlat és rendelés a Készletkezelés modullal kiszállítható, a Számlázás modullal pedig egyszerűen számlázható.

A rendszer a raktáron lévő készlet, valamint a rögzített vevői rendelések alapján javaslatot tud adni szállítói rendelésre és képes ebből bizonylatot generálni.

Az ajánlatok és rendelések azonnal e-mailben is tovább küldhetőek a vevők/szállítók felé, így gyorsítva és egyszerűsítve a folyamatot.

Számlázás

vevoi_szamla

Az Iroda++ rendszer számlázás modulja sikeresen ötvözi a számlázással szemben támasztott jogszabályban meghatározott követelményeket, igényeket az Iroda++ által megvalósított számtalan technológiai újdonsággal.

A számlázás modul használatával különböző számlatípusok érhetőek el a rendszerben (előleg bekérő, előlegszámla, vevői (szállítói) számla, helyesbítő számla, egyéb költség számla). A program lehetőséget biztosít a számlázás modulban kiállított készpénzes számlához házipénztár bizonylat generálásra.

Video

A Számlázás modul legnépszerűbb funkciói:

  • Egyablakos számlázás
    A számlarögzítés egyetlen ablakban történik, így csak azokkal az adatokra kell koncentrálni, amelyek az adott számla elkészítéséhez szükségesek. Az „egyablakos” rögzítés során minden szükséges kapcsolódó információ azonnal rendelkezésre áll (partner adatok és statisztikák, felhasználható előlegszámlák, hitelkeret információk).
  • Hatékony árképzés
    Az egyszerű, pontos és hibamentes számlázás alapja a hatékony árképzés. A számlázás modul több, egymásra épülő árképzési módszert alkalmaz. A rendszer több, nevesíthető árlistát vezet, amely segíti az alapszintű árképzést. Ezen felül létrehozhatóak mennyiségtől, értéktől, forgalomtól függő kedvezmények, vagy kialakíthatóak partnerekhez, cikkekhez, időszakokhoz kötött szerződéscsomagok is.
  • Automatikus számlázás
    Az automatikus számlázás funkció célja, a nagy tömegű, ismétlődő adatokkal történő számlázás egyszerűsítése. A rendszeresen kiállításra kerülő számlák (pl.: havi-, bérleti díjak, szolgáltatások) egy gombnyomással generálhatóak, majd csoportosan nyomtathatóak.
  • E-számla
    A kiállított számláinkat elektronikus úton küldve jelentős nyomtatás-, posta- és irodaszer költségeket takaríthatunk meg. Nagy mennyiségű számlánál is néhány perc különbséggel partnereink megkapják a nekik kiállított számlákat.

Készletkezelés

Készletkezelés

Az Iroda++ készletkezelés modulja hatékonyan kezeli korlátlan számú raktár teljes körű készletmozgását. A beszerzések időzítése, raktári mozgások ellenőrzése, a kiszállítások ütemezése különös jelentőségű, hiszen a vállalat készleteinek optimális fenntartása igen fontos és összetett feladat. Az Iroda++ készlet modulja ebben nyújt hatékony segítséget.

Képernyőkép

A Készletkezelés modul legnépszerűbb funkciói:

  • FIFO készletértékelés
    A rendszer a készletek mozgását mind mennyiségi, mind érték szempontból folyamatosan követi. A készletértékelés a FIFO értékelési módszert alkalmazza, amely lehetőséget biztosít a készletmozgások legpontosabb eredményt adó nyilvántartására.
  • Készletfigyelés
    A program online információt nyújt a készletekről, azok mennyiségéről, fizikai elhelyezkedésükről vagy státuszáról (eladható, foglalt, bizományos, dolgozói készlet). A beállítható készletfigyelési szempontok alapján figyelmeztet a kritikus készletmennyiségek kialakulására vagy a túlkészletezésre.
  • Gyári számok
    Az egyedi azonosítóval ellátott termékek esetében a gyári szám almodul lehetőséget biztosít az élettörténetük nyomon követésére, segítve ezzel a garanciális kötelezettséget kezelését.
  • SARZS–LOT szám kezelés
    A lejárati dátummal és/vagy minőségi tanúsítvánnyal érkező készletek nyomon követésére alkalmas modul. Segítségével a raktárból történő kiszállításokat a rendszer lejárati dátum sorrendben adja ki, vagy manuálisan választhatunk a raktáron lévő SARZS/LOT azonosítóval ellátott készletek közül.
  • Gyártás szimuláció
    A gyártási receptek nyilvántartásával az Iroda++ készletkezelés modulja lehetőséget nyújt meghatározott gyártási folyamatok alapanyag-szükségletének rögzítésére, és ezek alapján történő gyártás szimulációra. A receptekbe élőmunka rögzítésére is lehetőséget biztosít a rendszer, így a végtermék utókalkulációjában (amely több módszer szerint elvégezhető) már ezen egyéb költségek is szerepelnek.

Keretszerződés nyilvántartás

Keretszerződés

A Keretszerződés nyilvántartás modul széles körű lehetőségeket kínál a kereskedelmi megállapodások, akciók és kedvezmények kezelésére, lehetővé teszi a partnerre szabott árlisták létrehozását.

Az Iroda++ keretszerződés nyilvántartás modulja az értékesítésért/beszerzésért felelős munkatársak részére hatékony eszközt biztosít, mely lehetővé teszi a csoportos vagy egyénre szabott árképzést akár a szállító, akár a vevő részére.

A rendszer automatikusan ellenőrzi, hogy az eladás vagy megrendelés létrehozása a beállított szerződések figyelembevételével történjen.

A Keretszerződés nyilvántartás modul legnépszerűbb funkciói:

  • Forgalmi kedvezmények
    A rendszer lehetőséget biztosít a partner forgalmi értékes alapján százalékos kedvezmény meghatározására. A forgalom növekedése esetén automatikus kedvezmény sáv váltást biztosít.
  • Vevői árak/kedvezmények nyilvántartása
    A vevői szerződések kötődhetnek egy vevőhöz, vevők al- vagy főcsoportjához, illetve minden vevőhöz. Cikk oldalról megközelítve vonatkozhatnak egyes cikkekre, cikk fő- vagy alcsoportra, valamint minden cikkre. Minden szerződés lehet dátumfüggő, mennyiségi keretszerződéshez kötött, valamint a fentiek bármely kombinációja. A kedvezményt százalékos és fix mértékben is meg lehet adni, vagy egyedi árat határozhatunk meg.
  • Mennyiségi kedvezmények
    A vásárolt mennyiségtől függően sávosan %-os kedvezmény vagy egyedi ár határozható meg.

Intrastat

Intrastat

Az Európai Unióhoz történő csatalakozással megszűntek az EU-n belül a vámellenőrzések. A közösségen belüli áruforgalom ellenőrzésére hozták létre az „INTRASTAT“ elnevezésű adatelemző rendszert.

A jogszabályban meghatározottak szerint kötelező havi statisztikai jelentést leadni, az információk helyességéről és pontosságáról gondoskodni.

Az Intrastat modul ehhez az adatgyűjtéshez nyújt segítséget. A modulból lekérdezhető minden olyan EU-n belüli ki-és beszállítással kapcsolatos információ, amely a jelentés elkészítéséhez szükséges.

Szerviz

Szervíz

A szerviz tevékenységet folytató cégek anyaggazdálkodásának, elvégzett javítási/karbantartási munkáinak nyomon követésére (munkalapok), gördülékenyebb és professzionális ügyfélkiszolgálásának támogatására szolgáló modul.

A kereskedelmi rendszer elemeként a készlet és számlázás modullal összeköttetésben álló szerviz modul biztosítja az értékesített termék garanciális kezelését, javítását, cseréjét, nyomon követését.

Munkalapok segítségével dokumentálhatjuk az átadott-átvett cikkeket és rögzíthetjük az elvégzett javításokat. Miután a szerviz a készlet és számlázás modullal összeköttetésben áll, így az elvégzett munkákról – amennyiben azok nem garanciálisak – azonnal számla is kiállítható.

Folyószámla - pénzügy

Pénzügy

Az Iroda++ pénzügyi modulja naprakész információkat nyújt a pénzügyi nyilvántartások területén.

A pénzügyi nyilvántartás több belső modul jól összehangolt működéséből felépülő komplex rendszer.

A pénzügyi rendszer magába foglalja a

  • a vevői követelések nyilvántartását,
  • a szállítói kötelezettségek nyilvántartását,
  • banki kivonatok és pénztári bizonylatok nyilvántartását és
  • a különböző korrekciós tételeket (árfolyam különbözet, kerekítés, átértékelés).

A vevői és szállítói számlák analitikus nyilvántartása naprakész információkat szolgáltat a vállalkozás kintlévőségeiről és szállítói kötelezettségeiről. A számlákon túlmenően a pénzügyi rendszer nyilvántartja az egyéb kötelezettségeket is (pl. TB-befizetés, áfa-befizetés), így teljesen pontos pénzügyi képet nyerhet az elemzésekből.

Video

A folyószámla-pénzügy modul legnépszerűbb funkciói:

  • Integrált rögzítés
    Az Iroda++ kereskedelmi moduljában rögzített vevői és szállítói számlák automatikusan megjelennek a pénzügyi rendszerben is, növelve ezzel a hatékonyságot és töredékére csökkentve a rögzítési pontatlanságot.
  • Automatizmusok
    A pénzügyi modul több beépített automatizmust biztosít (árfolyam különbözet elszámolása, kerekítés elszámolása, skontó, átértékelés, pontozás).
  • Áfa nyilvántartás
    A pénzügy modul a jogszabályban meghatározott módon kezeli az különböző típusú ÁFA analitikákat (EU ÁFA, Fordított ÁFA, Pénzforgalmi szemléletű ÁFA, Előleg ÁFA különbözet). Az elkészült ÁFA analitika exportálható az az adóhatóság által meghatározott elektronikus formátumban.
  • Kontírozás
    A funkció segítségével könyvelői tudás nélkül lehet bizonylatokat rögzíteni a pénzügyi modulban, amelyeket utólag lehet kontírozni.
  • Kintlévőség kezelés
    A pénzügyi rendszer előállítja a partnerekkel történő pénzügyi egyeztetéshez szükséges nyomtatványokat, a folyószámla egyeztetőt, a fizetési felszólítást, a késedelmes teljesítések után pedig a késedelmi kamatközlőt. A nyomtatványok formátuma tetszőlegesen kialakítható.
    A lejárt számlákról email-ben és sms-ben automatizált üzenetek küldhetőek.

Házi pénztár

Házi Pénztár

Az Iroda++ Házi pénzár moduljával egyszerűen megoldható a készpénzmozgások jogszabálynak megfelelő, naprakész vezetése, valamint a pénztárbizonylatok nyomtatása.

A folyamatos egyenlegkövetés és dátumvizsgálat gondoskodik a szabályos és helyes pénztárvezetésről.

A Házi pénztár modul teljes összhangban dolgozik a számlázási rendszerrel. A számlázó rendszerben kiállított készpénzes számlákhoz manuálisan vagy automatikusan elkészíti a program a bevételi pénztárbizonylatot.

A valuta pénztár a valuta bevételek és kiadások kezelését biztosítja.

A Házi pénztár modul legnépszerűbb funkciói:

  • Címletező
    A programmodul tartalmaz egy automatikus címletező segédletet is, így például fizetésnapokon a bérek címletezéséhez biztosít pontos címlet adatokat.
  • Tévesztés védelem
    A dátumok elütésének elkerülésére beállítható, hogy a program hány nap eltérést engedjen meg az utolsóként kiállított pénztári bizonylat dátumához képest.
  • Dolgozóknak kiadás/visszavét kezelése
    A dolgozók részére utólagos elszámolásra kiadott összegek (pl. kiküldetési összegek) nyilvántartására és kezelésére szolgáló funkció.

Banki kommunikáció

Házi Pénztár

A Banki kommunikációs modul kapcsolatot létesít az Iroda++ rendszer és bankok által telepített banki terminálok között.

A modul segítségével a pénzügyi rendszer nyitott szállítói kötelezettségeiből utalási megbízásokat lehet összeállítani, amelyeket a banki terminál feldolgoz.

A banktól érkező elektronikus formátumú kivonatokat a modul beolvassa, így a pénzügyi rendszerbe már ellenőrzött kivonat adatok kerülnek.

Tárgyi eszköz

Tárgyi eszköz

A tárgyieszköz-nyilvántartás modul a vállalkozás tárgyi eszközeinek és immateriális javainak nyilvántartását végzi. Nyomon követi az eszközök értékváltozásait, hogy Ön minden pillanatban pontos információval rendelkezzen az eszközállományról.

A tárgyi eszköz modul kiemelt funkciói:

  • Négy párhuzamos értékcsökkenési módszer
    A két - jogszabályban szabályozott – módszeren túl még további két lehetőség van a tárgyi eszköz állomány értékcsökkenésének meghatározására és nyilvántartására. Ezzel a bővített lehetőséggel olyan cégszintű értékcsökkenési módszerek alkalmazása is megoldható, amelyek tervezési, elemzési igényeket elégítenek ki.
  • Értékcsökkenési terv automatikus generálása
    Az értékcsökkenési módszer pontos definiálása után a rendszer értékcsökkenési tervet generál, ezáltal előre meghatározható és a továbbiakban csoportosan elvégezhető az értékcsökkenés elszámolása.
  • Leltár funkciók
    A programban megoldott a klasszikus leltársegédlet nyomtatása, majd az eltérések rögzítésének lehetősége.
  • Csoportos nyilvántartás
    A modul lehetőséget biztosít azonos tárgyi eszközök csoportos nyilvántartására. Szükség esetén mennyiségi szétbontásra (mennyiségi vagy százalékos arányban).

A programban egységes kimutatás néven külön felületen kerül összegyűjtésre az összes modul összes kimutatása. Ez nagyban megkönnyíti és gyorsítja a vezető munkáját, hiszen bármely információ egy helyen elérhető anélkül, hogy az adott modulba kellene belépni.

Video

Riporter (lekérdező)

A programban egységes kimutatás kezelő néven külön felületen került összegyűjtésre a modulokban található összes riport, ezzel megkönnyítve és gyorsítva a vezető munkáját, hiszen bármely információ egy helyen elérhető.

Likviditás elemző

Mindennapi életünkben kiemelt fontosságú a likviditás fogalma. Mind több cégvezető, gazdasági vezető ismeri fel, hogy a cég rövid és hosszú távú sikerének elengedhetetlen eleme a befolyó és a kifizetendő pénzek közötti összhang tervezése. A fontos döntések meghozatala előtt azonban gyakori probléma, hogy nem áll rendelkezésre naprakész likviditási információ.

A likviditáselemző modul segítségével Ön folyamatosan birtokában lehet a likviditási információknak, így cégvezetőként mindig megalapozott, a likviditást figyelembe vevő döntéseket tud hozni. A likviditáselemző modul segítségével Ön minden esetben figyelemmel kísérheti és optimalizálhatja cége likviditását. Egy gombnyomással lekérhető az adott időszaki likviditás, ezzel segítve elő a megfelelő gazdasági döntés meghozatalát.

A Likviditás modul jellemzői:

  • Gombnyomásra történő likviditási elemzés
  • Adatok grafikus megjelenítése
  • Egyedi ügyféligények szerinti riportok
  • Gyors és pontos adatlekérdezés
  • Percre kész kontroll lehetőség

A modul könnyen áttekinthető, egyértelmű és informatív. Bármikor lehetősége van kisebb egyedi módosításokra. Például, az elemzés tovább bővíthető a likviditási tervek rögzítésével és ezek elemzésére szolgáló külön ablakkal.

Egyeztető, ellenőrző és „lefúró”

Az Iroda++ kontrolling modulja két további funkciót tartalmaz.

Az ellenőrző modulban lévő kimutatások segítségével nyomon követhető, hogy Pl. van-e iktatási státuszú bizonylat (nem könyvelt).

A lefúró modul a tételkapcsolatok áttekintését biztosítja. A funkció bemutatja a bizonylatok útját az integrált rendszeren belül, az analitikus moduloktól a főkönyvi könyvelésig.

Üzleti analitika (OLAP-elemző és dinamikus listagenerátor)

A dinamikus listagenerátor használatával a felhasználó saját maga készíthet kimutatásokat. Az adatok körét, sorrendjét, csoportosítását, összegzését határozhatja meg, későbbi felhasználásra eltárolhatja.

Az OLAP-elemzőben nem egy nyomtatvány jön létre, hanem egy ún. OLAP kocka, amit a felhasználó az adatok lekérdezése után tetszés szerint dinamikusan szerkeszthet, módosíthat, szűrheti az adatokat, exportálhaja Excel táblázatba, vagy meg tudja jeleníteni azokat egy gombnyomással diagramon is.

Vezető információs rendszer

A modul segítségével olyan riportok, lekérdezések alakíthatóak ki, amelyek a rendszer bármely moduljából képesek azonnali információt biztosítani meghatározott struktúrában, csoportosításban, akár grafikus megjelenítéssel is.

A VIR kimutatásokkal szabadon definiálhatóak a vállalat számára fontos mutatószámok, amelyekkel mérhetik a cég vagy a dolgozók teljesítményét, adott produktum vagy vevő-szállító nyereségességét. Az információk segítségével a vezetőség a megváltozott belső vagy külső körülményekre azonnali reagálással tud válaszolni, biztosítva és megerősítve piaci helyzetét.

Főkönyv

Főkönyv

A főkönyvi modul összegyűjti a különböző analitikus modulokban rögzített tételek főkönyvi feladásait, így teljes képet ad a cég gazdasági helyzetéről. Célja, hogy megkönnyítse és egyszerűsítse a könyvelők munkáját.

A Főkönyvi modul kiemelt funkciói:

  • Főkönyvi tervezés
    A funkció lehetőséget biztosít a terv-tény elemzésre, a folyamatos kontroll biztosításához. Az elemzés exportálható a további feldolgozásra.
  • Könyvvizsgálói kapcsolat
    A modul a Magyar Könyvvizsgálói Kamara illetve az AuditPro szoftvere által meghatározott formátumok szerinti adatátadást biztosítja.
  • Egyszerű mérleg és jelentéskészítés
    A mérleg és jelentéskészítő tartalmazza a Mérleg, és az Eredmény kimutatás jelentéseket. Ezen felül teljesen egyedi kimutatások készíthetőek felhasználói szinten a főkönyvi adatokra támaszkodva. A jelentéskészítő modul képes a főkönyvi dimenziók felhasználására is, így a vállalat gazdasági életébe illeszkedő elemzések készíthetők.

Video

CRM (Partnerkezelő)

CRM Partnerkezelő

Korunk változó üzleti világában egyre több cég ismeri fel azt a tényt, hogy a kiéleződő versenyhelyzetben akkor tehet szert előnyre, ha a partnerekkel való bánásmódra és a folyamatos kapcsolattartásra nagyobb hangsúlyt helyez.

Ebben nyújt segítséget az Iroda++ CRM modulja, amely túl azon, hogy kezeli a csoportszintű ügyfélkapcsolatokat, lehetőséget biztosít a kereskedelmi folyamatok követésére is.

A CRM (Partnerkezelő) modul biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, egyrészt az áttekinthetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.

A CRM modul kiemelt funkciói:

  • Partnerkapcsolatok kezelése (Partnerenként korlátlan cím, kapcsolattartó)
  • Csatolt dokumentumok kezelése (pl. Word, Excel, Pdf, Email)
  • Többszintű csoportosítási és kategorizálási lehetőségek
  • Ütemezett ügyfélesemények, ügyfél-élettörténet (nyitott, lezárt és ismétlődő ügyek)
  • Körlevél küldés lehetősége
  • Névnaptár
  • Értékesítési projektek státusz alapú vezetése, előrejelzések
  • Nézet alapú adatáttekintés (Partner, Munkatárs, Naptár, Projekt)
  • Adatkapcsolat a kereskedelmi és pénzügyi modulokkal
  • Tudásbázis

Video

M-Files interface

A dokumentumok kezelése szorosan összefügg az ügyvitel témakörével, hiszen a cég működése közben rengeteg kimenő illetve bejövő bizonylatot dolgoz fel.

Az M-Files dokumentum kezelő rendszerrel történő integráció közelebb hozza az Iroda++ ügyvitelközpontú működéséhez a már iktatott dokumentumokat. Ezáltal könnyen el tudjuk érni a már rögzített partnereinkhez (vevő, szállító) a hozzájuk kapcsolódó bármilyen dokumentumokat.

Meghatározott struktúrában rögzítve az M-Files összeköttetés alkalmas arra, hogy az M-Files-ban iktatott bejövő számlákat átemelje az Iroda++ pénzügy moduljába, ezáltal csökkentve a rögzítéshez szükséges időt. Az átemelés lehet fej vagy sorszintű is, attól függően, hogy a dokumentum kezelő rendszerben való rögzítéskor ismertek-e már a soronkénti egyedi azonosítók.

Az összeköttetés lehetővé teszi, hogy a kiállított vevői számlák képét iktatásra átküldje az M-Files dokumentumkezelő rendszerbe.

Adott vevői vagy szállítói számlán állva szintén lehetőségünk van megtekinteni a dokumentumot az M-Files-ban.

Az Iroda++ cikktörzséhez tartozó különböző dokumentumok (termékleírás, fotógyűjtemény, stb.) megnyitását szintén lehetővé teszi a kapcsoló modul.

Webáruház interface

Az internethasználat rohamos terjedése miatt ma már egyetlen kereskedelmi cég sem engedheti meg magának, hogy kiaknázatlanul hagyja ezt a dinamikusan fejlődő kereskedelmi csatornát.

A webáruház interface modul minimalizálja a webes értékesítéssel járó ügyviteli adminisztrációt. Standard megoldás, annak minden előnyével: gyorsan és alacsony költséggel üzembe helyezhető, könnyen megtanulható és karbantartható. Kialakítása révén kis módosításokkal speciális egyedi igényeket is ki tud elégíteni. A kapcsolómodul arra is alkalmas, hogy az Iroda++ rendszer egy már működő webáruházzal kommunikáljon.

Internetes kereskedelem az Iroda++ Webáruház interface modullal

  • Az értékesítéshez szükséges törzsadatok napi szinkronizálása (cikktörzs, cikk árak, készlet adatok, vevő adatok)
    Az Iroda++ rendszerből előre meghatározott időközönként átadásra kerülnek a legfontosabb adatok, így azokat nem kell újra és újra rögzíteni a webáruházban.
  • Rendelés rögzítése
    A webáruházban a kosár zárásával egyidejűleg egy vevői rendelés bizonylat az Iroda++ rendszerében a beállításoknak megfelelően rögzül.
  • Kiszállítás, számlázás
    A továbbiakban az Iroda++ veszi át a szerepet, és a standard kereskedelmi folyamatnak megfelelően kiszállításra és számlázásra kerül a megrendelés.

Hozzáférés védelem

Az üzletmenetben számos információ van, melynek birtokába csak meghatározott személyek, vagy funkciók juthatnak. A programban tetszőlegesen beállítható, hogy egy-egy felhasználó milyen menüpontot/funkciót indíthat el. Így megoldható, hogy egy adott felhasználó csak a saját munkájához szükséges funkciót vagy adatot érhet el.

Edifact interface

Az Edifact interface modul az elektronikus számlázást és rendelés feldolgozást biztosítja. Összeköttetésben áll a technikai szolgáltatással, mely a számlákat hitelesítő adattal, időpecséttel látja el.

A rendszer előnye, hogy számítógéprendszerből számítógéprendszerbe érkeznek a dokumentumok. A vevő rendelése elektronikusan érkezik és a számla a vevő felé elektronikus úton továbbítódik. Nincs manuális átírás, hibázás, elveszett dokumentum. Csökken a telefon, fax és postai forgalom. Ezáltal nemcsak idő, de költség is megtakarítható, üzletláncokkal való kapcsolat esetén pedig elvárásként is jelenik meg a vállalat felé, hiszen náluk feltétel, hogy beszállítói elektronikus számlát állítsanak ki, és a rendeléseket is elektronikus úton továbbítják.

Cím: 1133 Budapest, Váci út 76. Capital Square Irodaház V. torony, 7. emelet