+(36) 1/461-8030revol@revolution.hu

Ügyviteli rendszer az Ön cégére szabva

Egyre átláthatatlanabb vállalkozása működése?
Elvesznek, elfelejtődnek fontos feladatok vagy információk?
Pontosabb, feszesebb és hatékonyabb munkavégzést szeretne?

Az Iroda ++ ügyviteli szoftver számlázó program, könyvelő program, pénzügyi nyilvántartó program és CRM megoldás egyben, amellyel egyszerűen átláthatja cége működési folyamatait, a naprakész adatokra támaszkodva könnyen és határozottan hozhat stratégiai döntéseket, valamint csökkentheti az adminisztrációt.

Tegye átláthatóbbá és hatékonyabbá a munkafolyamatokat az Iroda++ ügyviteli rendszerrel!

Az Iroda++ egy kifejezetten a hazai kis- és középvállalkozások igényeire, szokásai és működési folyamatai szerint, 25 év tapasztalatával fejlesztett integrált ügyviteli rendszer, amely számlázó-, könyvelő-, pénzügyi nyilvántartó- és CRM rendszer egyben.

Az Iroda++ Windows 10-kompatibilis szoftver. A rEVOLUTION Software Kft. a következő Windows 10-kiadásokon és verziókon támogatja futtatását: Pro és Enterprise kiadások; ezeken belül minden végleges (tehát nem béta vagy Preview) verzión.

  • Keresse kollégánkat

    Keresse kollégánkat

    Frey Olga

    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. | +36 30 525-3779

  • GINOP 3.2.2 - Pályázzon!

    GINOP 3.2.2 - Pályázzon!

    A GINOP 3.2.2-vel vállalatirányítási rendszerre pályázhat. Segítünk, hogy sikeresen pályázzon!

  • Könyvvizsgálóbarát szoftver

    Könyvvizsgálóbarát szoftver

    Programunkból egy gombnyomással előállítható a könyvvizsgáló kamara által ajánlott adatexport, mellyel jelentősen megkönnyíti a könyvvizsgálati munkákat.

  • 1

Az Iroda++ ügyviteli rendszer

Átlátható

Bámulatosan könnyen láthatja át a vállalkozása kereskedelmi és ügyviteli folyamatait.

Moduláris

Moduláris felépítése miatt mindig a cége méretéhez és igényeihez alakíthatja a rendszerét.

Valóban integrált

A rögzített adatok az összes vonatkozó modulban azonnal elérhetők, nincs ki- és belépésre, és extra adatfeltöltésre szükség.

Naprakész

Naprakész adatokra támaszkodva hozhat stratégiai döntéseket.

Egyszerű

Néhány egyszerű kattintással ellenőrizheti az egyes kereskedelmi folyamatok státuszát.

Hatékony

Hatékonyan követheti az ügyvitel minden területét, miközben a cégen belüli információáramlás is gördülékenyebb.

Rendszerezett

Nincs több elfelejtett információ, át nem adott üzenet vagy kihagyott feladat.

Időt spórol

Időt és energiát spórolhat a könyvelési folyamatok egyszerűsítésével.

Jogszabálykövető

Többé nem kell aggódnia a gyorsan változó jogszabályi előírások miatt.

A rEVOLUTION IRODA++ ÜGYVITELI SZOFTVER ELŐNYEI

Testreszabható

Naprakészen igazodva az aktuális jogszabályokhoz

Az Iroda++ ügyviteli szoftver mindig naprakész adatokat tartalmaz, ezáltal Ön és munkatársai valós információk alapján, megalapozott és határozott döntéseket hozhatnak

A programot a magyar jogszabályoknak megfelelően fejlesztjük, és az mindig megfelel az aktuális NAV előírásoknak.

Egyszerűen kezelhető

Tökéletesen a vállalkozására alakíthatja

Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszert mindig a saját és vállalkozása igényei szerint, az ideális munkafolyamatokhoz alakíthatja. Cége méretének változásával pedig a modulok számát is igény szerint változtathatja.

A felvitt adatok a rendszer összes moduljában azonnal megjelennek, így tökéletesen átlátható, informatív és naprakész információkat biztosít.

Naprakész információk

Logikus, átlátható, egyszerűen bevezethető

A felület egyszerű, logikus felépítésének, valamint a "kedvenc menü" funkciónak köszönhetően a rendszer könnyen és gyorsan integrálható. A tapasztalatok szerint a munkavállalók is szívesen fogadják, mert egyértelművé és hatékonyabbá teszi a munkájukat.

Az információk biztonságát a többszintű jogosultságokkal biztosíthatja, miközben a rendszer naplózza a felhasználók tevékenységeit, az adatok védelméről pedig az előre beállítható időintervallumonként figyelmeztető Archiváló modul felel.

Próbálja ki Ön is ingyen, kötelezettség nélkül a demót!

Kattintson a gombra és igényeljen ingyenes hozzáférést az online demóverziójához!

Ki akarom próbálni

 

Ismerje meg a szoftver funkcióit!

Általános funkciók
ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK
  • Egyedileg alakítható moduláris felépítés
  • Integrált működés – egyszerű adatkezelés
  • Felhasználók jogosultságának többszintű kezelése
  • Korlátlan cég kezelésének lehetősége
  • Beépített és egyedi kimutatások Excel kapcsolattal

Kereskedelmi modul
KERESKEDELMI MODUL

A kereskedelmi rendszer a vállalat működésének motorja. Teljes körű kapcsolatot tart fenn az Iroda++ csomag más moduljaival, így a programban létrehozott bizonylatok adatait automatikusan továbbítja a Pénzügy, Házipénztár és Főkönyv modulokba.

Bővebben Video

Pénzügy
PÉNZÜGYI MODUL
  • Vevői és szállítói folyószámlák kezelése (akár részkiegyenlítéssel)
  • Banki folyószámla és külső pénztár nyilvántartása
  • Manuális és automatikus pontozás tételesen, ill. csoportosan
  • Kompenzációk rögzítése és kompenzációs levél nyomtatása
  • Folyószámla-egyezető és fizetési felszólítás készítése
  • Késedelmi kamat elemzés és kamatközlő készítése
  • Iktatott bizonylatok kontírozásának lehetősége
  • Áfa analitika és bevallás exportálás (65A,65M)
  • A60-as bevallás exportálás
  • Egyéb bevallások készítése

Bővebben Video

Tárgyi eszköz
TÁRGYI ESZKÖZ MODUL
  • Számviteli és TAO tv. (és 2 egyéb) szerinti elszámolás
  • Lineáris, degresszív, fix összegű, teljesítményarányos elszámolás
  • Maradványérték és fejlesztési tartalék nyilvántartása
  • Értékcsökkenési terv készítése
  • Ráaktiválás egy gombnyomással
  • Mennyiségi szétválasztás
  • Egyedi elszámolási lehetőségek
  • Eszköztükör összeállítása

Bővebben Video

Kontrolling modul
KONTROLLING MODUL
  • Riporter (lekérdező) modul
  • Likviditás elemző modul
  • Ellenőrző, lefúró modul
  • Üzleti analitika (OLAP-elemző és dinamikus listagenerátor)
  • Vezető információs rendszer modul

Bővebben Képernyőkép

Főkönyvi modul
FŐKÖNYVI MODUL
  • Ajánlott számlakeret feltöltése
  • Vegyes tételek rögzítése
  • Számlakeret megfeleltetés idegen számlakeretnek
  • Költségvetési terv rögzítése és elemzése
  • Költségfelosztási sémák készítése
  • Mérleg és eredmény kimutatás generálása
  • Egyedi főkönyvi jelentések összeállítása
  • Áfa analitika

Bővebben Video

CRM
CRM (PARTNERKEZELŐ) MODUL
  • Érdeklődők és ügyfelek nyilvántartása
  • Nyitott/lezárt és követő teendők
  • Eseménykategóriák kezelése
  • Partnercsoportosítások (egy partner akár több csoportban is)
  • Feladatkiosztás akár több felhasználónak
  • Értékesítési projektkezelés
  • Kivitelezési projektkezelés
  • Körlevelek készítése
  • Csoportos e-mailek küldése
  • Tudásbázis nyilvántartás

Bővebben Video

További modulok
TOVÁBBI MODULOK
  • Dokumentumkezelő
  • Hozzáférés védelem
  • EDIFACT interface modul
  • Webáruház interface modul
  • E-számla modul

Bővebben Képernyőkép

Próbálja ki ingyen, töltse le a demó verziót!

Én is kipróbálom

Vélemény

Tolnai Tibor

a Tarandus kiadó gazdasági igazgatója

"Induló vállalkozásként választottuk a Revolution Software Iroda++ rendszerét, ezért nálunk a folyamatok kialakítása és az Iroda++ bevezetése egyszerre történt. Ez a folyamat gyakorlatilag zökkenőmentes volt, a program most már negyedik éve szolgálja társaságunkat,
igényeinket megfelelően kielégítve."

rEVOLUTION Software számokban

25 év fejlesztői tapasztalat

25 év fejlesztői tapasztalat

700 elégedett Iroda++ felhasználó

700 elégedett Iroda++ felhasználó

25 000 elégedett rEVOLUTION ügyfél

25 000 elégedett rEVOLUTION ügyfél

Kérjen ajánlatot!

Használjon vállalkozására igazított, hatékony ügyviteli szoftvert!
Kérjen ajánlatot Iroda++ rendszer bevezetésére!

Ajánlatot kérek

Nézze meg videónkat a program kényelmesebb használatához!

25+25 % kedvezmény, akár pályázati forrás bevonásával is!

Most 25% kedvezmény az új vásárlóknak a licenc díjából és a követési díjból!

Feltételek: A licencdíj kedvezmény új renszer vásárlásra vagy rendszerbővítésre használható fel. A követési díjkedvezmény az új vásárlókra vonatkozik és az első éves követési díjból kerül levonásra. A kedvezmények a listaárból kerülnek levonásra, készpénzre nem válthatóak, és más akcióval össze nem vonhatóak. Az akció 2017. március 7-től visszavonásig, de legkésőbb 2017. április 30-ig tart! Az akció 1 év hűségidő vállalása esetén, követési díj fizetéssel és minimum 4 félnap bevezetéssel, vagy oktatással együtt vehető igénybe. További részletekért érdeklődjön kollégáinknál!

Vásárlási információk

Vásárlás
Vásárlás

Az örökös licenckonstrukcióval a kis és középvállalatok kereskedelmi, pénzügyi, főkönyvi folyamataik irányítása vehető kézbe a szoftver segítségével. A megvásárolt licencek köre bármikor bővíthető, akár új területekre is kiterjeszthető.

Bővebben

Bérlet
Bérlet

A bérleti konstrukcióval az induló vállalatok számára is elérhető válnak a vállalatirányítási megoldások. A licenc bérlettel tervezhető havi költség mellett használható az Iroda++ ügyviteli szoftver, és ha időszerűvé válik, átváltható az örökös licenc konstrukcióra.

Bővebben

Cím: 1133 Budapest, Váci út 76. Capital Square Irodaház V. torony, 7. emelet

Spóroljon az Iroda++-szal
image