+(36) 1/461-8030revol@revolution.hu

IRODA++ ÜGYVITELI RENDSZER

Kis- és középvállalatok részére

Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszer elsősorban kis- és középvállalatok igényeire kialakított megoldás. Egy átlátható, könnyen kezelhető program, mely közel 22 éves múlttal és folyamatos fejlesztéssel figyelembe veszi a magyar cégek szokásait, működési folyamatait, napi problémáit, és több mint 700 vállalkozás munkáját segíti nap mint nap.

Az Iroda ++ ügyviteli szoftver számlázó program, könyvelő program, pénzügyi nyilvántartó program és CRM megoldás egyben, amellyel egyszerűen átláthatja cége működési folyamatait, a naprakész adatokra támaszkodva könnyen és határozottan hozhat stratégiai döntéseket, valamint csökkentheti az adminisztrációt.

Az Iroda ++ integrált ügyviteli rendszer moduláris felépítésű, a funkciókat cége mérete és igényei szerint alakíthatja.

Könyvvizsgáló barát

  • Frey Olga

  • Tanácsadó
  • Email
  • +36 30 525-3779

Visszatérítés

A rEVOLUTION IRODA++ ÜGYVITELI SZOFTVER ELŐNYEI

Testreszabható

TESTRESZABHATÓ, BŐVÍTHETŐ, INTEGRÁLT

Az integrált rendszert igényei szerint a saját munkafolyamataihoz alakíthatja. Moduláris felépítéséből adódóan Ön mindig cége méretéhez és lehetőségeihez igazíthatja ügyviteli rendszerének felépítését. Cége növekedésével bővítheti programját. A már egyszer bevitt adatok a szoftver minden moduljában megjelennek, így a jogosultak azonnal értesülnek az új információkról, változásokról.

Egyszerűen kezelhető

EGYSZERŰEN KEZELHETŐ, BIZTONSÁGOS

A felület egyszerű, logikus felépítésének, valamint a "kedvenc menü" funkciónak köszönhetően könnyen és gyorsan megtanulhatja az ügyviteli rendszer használatát. Az ügyviteli programban többszintű jogosultságkezelés működik. A felhasználók minden lépése naplózásra kerül. Az adatok biztonságát pedig az előre beállítható időintervallumonként figyelmeztető Archiváló modul biztosítja.

Naprakész információk

NAPRAKÉSZ INFORMÁCIÓK, TÖRVÉNYI MEGFELELŐSSÉG

Az ügyviteli szoftver mindig naprakész adatokat, információkat tartalmaz, ezáltal Ön és munkatársai valós adatok alapján, megalapozott és határozott döntéseket A magyar jogszabályoknak megfelelően fejlesztjük programunkat, amely megfelel az aktuális NAV előírásoknak.

Próbálja ki az online demót!

Az alábbi gombra kattintva kérjen hozzáférést az Iroda++ ügyviteli rendszer online kipróbálásához

Online kipróbálás

Vélemény

Tolnai Tibor

a Tarandus kiadó gazdasági igazgatója

"Induló vállalkozásként választottuk a Revolution Software Iroda++ rendszerét, ezért nálunk a folyamatok kialakítása és az Iroda++ bevezetése egyszerre történt. Ez a folyamat gyakorlatilag zökkenőmentes volt, a program most már negyedik éve szolgálja társaságunkat,
igényeinket megfelelően kielégítve."

 

Ismerje meg a szoftver funkcióit!

Általános funkciók
ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK
  • Egyedileg alakítható moduláris felépítés
  • Integrált működés – egyszerű adatkezelés
  • Felhasználók jogosultságának többszintű kezelése
  • Korlátlan cég kezelésének lehetősége
  • Beépített és egyedi kimutatások Excel kapcsolattal
  • Házipénztár és Főkönyv modulokba

Kereskedelmi modul
KERESKEDELMI MODUL

A kereskedelmi rendszer a vállalat működésének motorja. Teljes körű kapcsolatot tart fenn az Iroda++ csomag más moduljaival, így a programban létrehozott bizonylatok adatait automatikusan továbbítja a Pénzügy, Házipénztár és Főkönyv modulokba.

BővebbenVideo

Pénzügy
PÉNZÜGYI MODUL
  • Vevői és szállítói folyószámlák kezelése (akár részkiegyenlítéssel)
  • Banki folyószámla és külső pénztár nyilvántartása
  • Manuális és automatikus pontozás tételesen, ill. csoportosan
  • Kompenzációk rögzítése és kompenzációs levél nyomtatása
  • Folyószámla-egyezető és fizetési felszólítás készítése
  • Késedelmi kamat elemzés és kamatközlő készítése
  • Iktatott bizonylatok kontírozásának lehetősége
  • Áfa analitika és bevallás exportálás (65A,65M)
  • A60-as bevallás exportálás
  • Egyéb bevallások készítése

BővebbenVideo

Tárgyi eszköz
TÁRGYI ESZKÖZ MODUL
  • Számviteli és TAO tv. (és 2 egyéb) szerinti elszámolás
  • Lineáris, degresszív, fix összegű, teljesítményarányos elszámolás
  • Maradványérték és fejlesztési tartalék nyilvántartása
  • Értékcsökkenési terv készítése
  • Ráaktiválás egy gombnyomással
  • Mennyiségi szétválasztás
  • Egyedi elszámolási lehetőségek
  • Eszköztükör összeállítása

BővebbenVideo

Kontrolling modul
KONTROLLING MODUL
  • Riporter (lekérdező) modul
  • Likviditás elemző modul
  • Ellenőrző, lefúró modul
  • Üzleti analitika (OLAP-elemző és dinamikus listagenerátor)
  • Vezető információs rendszer modul

BővebbenKépernyőkép

Főkönyvi modul
FŐKÖNYVI MODUL
  • Ajánlott számlakeret feltöltése
  • Vegyes tételek rögzítése
  • Számlakeret megfeleltetés idegen számlakeretnek
  • Költségvetési terv rögzítése és elemzése
  • Költségfelosztási sémák készítése
  • Mérleg és eredmény kimutatás generálása
  • Egyedi főkönyvi jelentések összeállítása
  • Áfa analitika

BővebbenVideo

CRM
CRM (PARTNERKEZELŐ) MODUL
  • Érdeklődők és ügyfelek nyilvántartása
  • Nyitott/lezárt és követő teendők
  • Eseménykategóriák kezelése
  • Partnercsoportosítások (egy partner akár több csoportban is)
  • Feladatkiosztás akár több felhasználónak
  • Értékesítési projektkezelés
  • Kivitelezési projektkezelés
  • Körlevelek készítése
  • Csoportos e-mailek küldése
  • Tudásbázis nyilvántartás

BővebbenVideo

További modulok
TOVÁBBI MODULOK
  • Dokumentumkezelő
  • Hozzáférés védelem
  • EDIFACT interface modul
  • Webáruház interface modul
  • E-számla modul

BővebbenKépernyőkép

Vélemény

Sándor Szabolcs

a Rendszerinformatika Zrt. szolgáltatási vezetője

"A Rendszerinformatika Zrt. számára 1 éven belül többszörösen megtérült az Iroda++ bevezetése, mert az általunk eddig használt programokkal szemben, sokkal átgondoltabban fejlesztették. Automatikus fizetési felszólítások, elektronikus számla és sok-sok fejlesztés, amivel egy backoffice az átlagosnál jóval hatékonyabban működik."

Vásárlási információk

Vásárlás
Vásárlás

Az örökös licenckonstrukcióval a kis és középvállalatok kereskedelmi, pénzügyi, főkönyvi folyamataik irányítása vehető kézbe a szoftver segítségével. A megvásárolt licencek köre bármikor bővíthető, akár új területekre is kiterjeszthető.

Bővebben

Bérlet
Bérlet

A bérleti konstrukcióval az induló vállalatok számára is elérhető válnak a vállalatirányítási megoldások. A licenc bérlettel tervezhető havi költség mellett használható az Iroda++ ügyviteli szoftver, és ha időszerűvé válik, átváltható az örökös licenc konstrukcióra.

Bővebben

Próbálja ki az online demót!

Az alábbi gombra kattintva kérjen hozzáférést az Iroda++ ügyviteli rendszer online kipróbálásához

Online kipróbálás

Kérjen ajánlatot!

Vásároljon Iroda++ ügyviteli/könyvelő/CRM rendszert és a használja ki az 50% licenckedvezményt!

Feltételek: az akció időtartama 2016 november 1-től 2016 december 31-ig, vagy visszavonásig. Az akció 1 év hűségidő vállalása esetén, követési díj fizetéssel és minimum 4 félnap bevezetéssel, valamint oktatással együtt vehető igénybe. További részletekért érdeklődjön kollégáinknál!

Ne várjon tovább és még ma kérjen ajánlatot az Iroda++ rendszerre

Ajánlatot kérek

Cím: 1133 Budapest, Váci út 76. Capital Square Irodaház V. torony, 7. emelet

Spóroljon az Iroda++-szal
image