+(36) 1/461-8030revol@revolution.hu

Easy Company szabadság nyilvántartó program

A kollégák munkaidejének optimális beosztása hatással van a vállalat termelékenységére, bevételére és profitjára, ezért a szabadságok átlátható és egyszerű nyilvántartása és kezelése különösen fontos.

Az Easy Company szabadság nyilvántartó szoftverrel végre optimálisan tervezhetővé válik a szabadságok nyomon követése. A kérelmek bámulatosan egyszerűen adhatók fel, a felettes feladata pedig csupán a kérés jóváhagyása vagy elutasítása, mindössze néhány gombnyomással.

Optimalizálható a rendelkezésre álló munkaerő költsége, csökkenthető az adminisztrációra fordított idő, és a vállalat érdekeinek leginkább megfelelően osztható be az alkalmazottak szabadsága.

Gyorsan megtérülő átláthatóság

Az Easy Company szabadság nyilvántartó programmal két hétre előre láthatja melyik alkalmazott van szabadságon, ennek megfelelően tervezhetőbbé válnak a munkák, nem kerülnek veszélybe a határidős feladatok, így a szabadságok ideje alatt is maximalizálható a profit. A táblázatos- és naptárnézetnek köszönhetően az adatok több dolgozó esetében is átláthatóak és könnyen feldolgozhatóak maradnak.

átláthatóság
testreszabhatóság

Tökéletes testreszabhatóság

Az Easy Company Szabadság nyilvántartót tökéletesen vállalkozásához igazíthatja. Beállíthatók a különböző felhasználók jogosultságai, hatféle szabadság típus, valamint különböző e-mail sablonok, amelyeket saját stílusában fogalmazhat meg.

Könnyű kezelhetőség

A programmal a szabadságkérelmek egyszerűen feladhatók és elbírálhatók, hiszen a felettes másodpercek alatt, csupán néhány gombnyomással hagyhatja jóvá vagy éppen utasíthatja el azokat, indoklással illetve anélkül. A táblázatos- és naptárnézet segít a döntésben is, hiszen így az összes dolgozó szabadsága egyszerre is látható.

kezelhetőség
image

Saját szabadságok kezelése

A programban a munkatársak típusra lebontva láthatják az kivett és meglévő szabadságukat. Szükség esetén néhány gombnyomással küldhetik el az újabb igényt, amelynek elbírálásáról a rendszerből kapnak információt. Ezáltal a szabadságok nyilvántartása az összes érintett részére átlátható és nyomon követhető.

Egyszerűbb adminisztráció

Az Easy Company-nak köszönhetően nincs szükség bonyolult táblázatokra, végre játszi könnyedséggel, akár csoportokra, felhasználókra szűrve igényelhetők és bírálhatók el tömegesen a szabadságolások pl. munkanap-áthelyezéskor.

adminisztráció
email értesítések

E-mail értesítések

A testreszabható és automatikus e-mail értesítések informálják a felettest a szabadság kéréséről, az igénylőt az elbírálásról, valamint a szabadság megkezdése előtt újra tájékoztatást küldenek az éppen szabadságra készülőkről. Az értesítési szabályok beállításával tetszőlegesen meghatározható, hogy kik kapjanak üzenetet az egyes eseményekről.

Bárhonnan elérhető a felhő segítségével

Az Easy Company szabadság nyilvántartó felhő alapú online felülete bármikor, bárhonnan elérhető, mindössze egy internetkapcsolatra van szüksége. Könnyű kezelhetőségét a beépített Súgó is biztosítja, hogy Ön a lehető leghatékonyabban használhassa.

Bárhonnan
Önnek

Önnek ajánljuk, ha...

vállalatként alkalmazottai szabadságait egy könnyen átlátható és egyszerűen kezelhető szabadság nyilvántartó rendszerben szeretné vezetni, hogy ezzel is csökkentse a felesleges költségeket, és maximalizálni tudja a munkaerő-kihasználtságot.

Váltson Ön is az átlátható és rugalmas Easy Company szabadság nyilvántartó rendszerre!
Tesztelje le most 14 napig INGYEN!
Töltse ki az űrlapot!

Easy Company regisztráció

Kérjük, adja meg adatait!

(Az űrlap elküldésével automatikusan elfogadja az Adatvédelmi nyilatkozatot!)

Válassza ki a vállalkozásának megfelelő csomagot,
vagy tesztelje 14 napig INGYEN!

Easy Company modul 1-10 felhasználó 11-25 felhasználó 26-50 felhasználó 51-75 felhasználó 76-100 felhasználó 100+ felhasználó
Szabadság nyilvántartó 7 490 Ft/hó 9 900 Ft/hó 17 820 Ft/hó 25 245 Ft/hó 31 680 Ft/hó egyedi

A feltüntetett árak nettóban, áfa nélkül értendők!

Feladatkezelő

Feladatkezelő

Az Easy Company feladatkezelő szoftverrel néhány gombnyomás a feladatok kiosztása, üzemezése, és azok teljesítését is kényelmesen, naprakészen követheti nyomon bármikor, bárhonnan.

Projektkezelő

Projektkezelő

Az Easy Company projektkezelő program segítségével bármikor, bárhonnan, naprakészen követheti figyelemmel az egyes projekteket, időráfordításokat és a teljesítés költségeit.

Tárgyalási

Tárgyalási napló

Az Easy Company tárgyalási napló használatával nem kell a megbeszéléseken elhangzott összes információt megjegyeznie, mert a programban minden egyes fontos részlete rögzíthető.

Cím: 1133 Budapest, Váci út 76. Capital Square Irodaház V. torony, 7. emelet