+(36) 1/461-8030revol@revolution.hu

Iroda++ CRM rendszer

Partnerkezelő megoldás kis- és középvállalatok részére

Korunk változó üzleti világában egyre több cég ismeri fel azt a tényt, hogy a kiéleződő versenyhelyzetben akkor tehet szert előnyre, ha a partnerekkel való bánásmódra és a folyamatos kapcsolattartásra nagyobb hangsúlyt helyez. Ebben nyújt segítséget az Iroda++ CRM szoftver, amely túl azon, hogy kezeli a csoportszintű ügyfélkapcsolatokat, lehetőséget biztosít a kereskedelmi folyamatok követésére is.

A szoftver biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, egyrészt az áttekinthetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.

Részletes információk:

  • Keresse szakértőnket
  • Email | +36 30 525-3779

Az Iroda++ CRM rendszer előnyei

Egyszerűen kezelhető

EGYSZERŰ KIMUTATÁSOK

Felmérések szerint a vállalat ügyfeleinek 20%-a termeli a profit 80%-át.

Rugalmas

AKÁR INTEGRÁLT HASZNÁLAT

Az Iroda++ CRM rendszert akár további funkciókkal is bővítheti, hogy vállalkozása sikeres legyen.

Értéket teremt

ÜGYFÉLKÖVETÉS

Felmérések szerint az új ügyfelek megszerzésének költsége több mint a 10-szerese a meglévők megtartásának

Próbálja ki az online verziót!

Az alábbi gombra kattintva kérjen hozzáférést az Iroda++ CRM rendszer online kipróbálásához

Online kipróbálás

Ismerje meg közelebbről és nézze meg videónkat!

 

IRODA++ CRM RENDSZER KIEMELT FUNKCIÓI

Pénzügy
PARTNERKAPCSOLATOK KEZELÉSE
  • Partner törzsadatok (partnerenként korlátlan cím, kapcsolattartó)
  • Többszintű csoportosítási, kategorizálási rendszer
  • Partner jellemzők (tevékenységi kör, forrás, típus)
  • Egyedi jellemzők kialakítása
  • Partnerhez csatolt dokumentumok
  • Partner statisztikák

Eseménykezelés
ESEMÉNYKEZELÉS, PARTNER ÉLETTÖRTÉNET
  • Lezárt és nyitott események nyilvántartása
  • Nyitott események riasztással
  • Eseményekhez csatolt dokumentációk, e-mailek
  • Esemény kategóriák használata (lekérdezéseknél gyűjtések)
  • Feladatok delegálása
  • Ismétlődő események generálása

Örökös licence vásárlás
PROJEKT KEZELÉS
  • Projekt, értékesítési projekt kezelése
  • Projekt csoport, státuszok használata
  • Projekt szám kapcsolat az ügyviteli modulokkal
  • Projekt lépések kezelése
  • Értékesítési előrejelzések
  • Projekt elemzések

Projektvezetés
EGYÉB FUNKCIÓK
  • Tudásbázis
  • Naptár nézet kezelése
  • Levél/körlevél küldés
  • Adatkapcsolat az ügyviteli modulokkal
  • Adatok importálása
  • Riportok, lekérdezések

Hogyan segítheti az Ön vállalkozását az Iroda++ CRM rendszer?

  • Információk

    Az Ön cégéhez is naponta érkeznek be fontos információk, amelyekből vállalkozása akár profitálhatna is. Ha ezek az információk nem kerülnek egy egységes, átlátható rendszerbe, akkor a sok táblázat, cédula és munkatárs között elvesznek, pedig hasznos információkat tartalmazhatnak akár az ügyfelek visszajelzéseiről is.

  • Átláthatóság

    Egy átlátható CRM program nélkül Ön csak az látja, hogy beosztottjai változatlan bevételek mellett dolgoznak, de nem kap információt a stagnálás okáról, a munkatársak motiváltságáról és arról hogyan tudná az ügyfelek elégedettségét és ezzel együtt az árbevételeket is növelni.

  • Napi üzletmenet

    A CRM rendszer használatával a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, részben az áttekinthetőség, részben az ügyfelek megtartása érdekében

Vásárlási információk

Vásárlás
Vásárlás

Az örökös licenckonstrukcióval a kis és középvállalatok kereskedelmi, pénzügyi, főkönyvi folyamataik irányítása vehető kézbe a szoftver segítségével. A megvásárolt licencek köre bármikor bővíthető, akár új területekre is kiterjeszthető.

Bővebben

Bérlet
Bérlet

A bérleti konstrukcióval az induló vállalatok számára is elérhető válnak a vállalatirányítási megoldások. A licenc bérlettel tervezhető havi költség mellett használható az Iroda++ ügyviteli szoftver, és ha időszerűvé válik, átváltható az örökös licenc konstrukcióra.

Bővebben

Próbálja ki az online verziót!

Az alábbi gombra kattintva kérjen hozzáférést az Iroda++ CRM rendszer online kipróbálásához

Online kipróbálás

Kérjen ajánlatot!

Ne várjon tovább és még ma kérjen ajánlatot az Iroda++ rendszerre

Ajánlatot kérek

Cím: 1133 Budapest, Váci út 76. Capital Square Irodaház V. torony, 7. emelet

Spóroljon az Iroda++-szal
image