+(36) 1/461-8030revol@revolution.hu

Ismerje meg cégünket

A rEVOLUTION Software Kft. Magyarországon egyedülálló módon minden vállalatméretre kínál ügyviteli és vállalatirányítási megoldást: rEVOL Express számlázó program, Iroda++ integrált ügyviteli rendszer, Microsoft Dynamics NAV (Navision) vállalatirányítási rendszer. Több mint 20 éve segítjük ügyfeleinket a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig gyorsan bevezethető, standardizált vagy egyedi igényeknek megfelelő, testreszabott, széles körű feladatokat ellátó vállalatirányítási és ügyviteli rendszereinkkel abban, hogy cégük a menedzsment részére könnyebben irányítható, átláthatóbb és hatékonyabb működésű legyen.

A néhány lelkes fiatal alapította cég mára több mint 20 000 ügyfélnek nyújt megoldást ügyviteli termékeivel. Kiemelt termékeink a kifejezetten magyar igényekre szabott, gyorsan bevezethető saját fejlesztésű rEVOL Express kisvállalati ügyviteli rendszer és az Iroda++ 2010 integrált ügyviteli rendszer. Közép- és nagyvállalatok részére pedig a világ egyik legelterjedtebb vállalatirányítási rendszercsaládját, a rugalmasan testre szabható Microsoft Dynamics NAV és AX ERP rendszereket ajánljuk.

Nemzetközi kutatások és tapasztalt vállalatvezetők szerint a vállalatirányítási megoldások bevezetésének sikere nem annyira a választott terméken, mint a rendszer koncepciójának kialakítását, a rendszer testre szabását és betanítását végző tanácsadó cégen múlik. Mi a rEVOLUTION Software-nél nap, mint nap arra törekszünk, hogy ügyfeleink részére a céljaiknak leginkább megfelelő rendszert a leginkább megfelelő módon vezessük be. Széles körű termékpalettánk és tapasztalatunk pedig képessé is tesz minket erre.

Mivel a piacon egyedülálló módon minden vállalatméretre kínálunk vállalatirányítási megoldásokat, ebből a nagyobb választási lehetőségen túl számos előny fakad ügyfeleink részére. Nagyvállalati ügyfeleink élvezhetik azt a fejlesztői tapasztalatot, mely a kisvállalati megoldások kialakításánál birtokunkba jutott, egyrészt azért, mert más forgalmazókkal szemben mi magunk is fejlesztettünk ilyen rendszereket, így könnyebben és hatékonyabban nyúlunk bele a rendszer lelkébe, ha erre szükség mutatkozik. Másrészt, a közép- vagy nagyvállalati megoldások során is törekszünk arra, hogy lehetőleg standard, könnyen karbantartható és továbbfejleszthető megoldásokat építsünk. Harmadrészt, óriási előnyt tudunk nyújtani a nemzetközi rendszerek mellé azáltal, hogy tisztában vagyunk a speciálisan magyar szokásokkal és igényekkel, melyeket a nemzetközi rendszerekbe is beépítünk. Kisvállalati ügyfeleink pedig abból profitálhatnak, hogy a nagyvállalati rendszerekből igyekszünk átvenni és saját fejlesztésű rendszereinkbe beépíteni olyan megoldásokat és tapasztalatokat, melyek rendszerint csak a nagyobb rendszerek felhasználói számára elérhetőek.

Elmélyültünk számos iparág megismerésében is, és speciális iparági megoldásokat fejlesztettünk, mely az egyes szektorokban – mezőgazdaság, építőipar, termelés és gyártás, ruházati kis-és nagykereskedelem - tevékenykedő vállalatok igényeire nyújt megoldást. Tudjuk például, hogy mit jelent és hogyan kell kezelni a termeltetési szerződéseket, a garanciális visszatartásokat és hogyan működik a termelés-optimalizálás. Ezeket a megoldásokat igyekszünk úgy skálázni, hogy a szektor vállalatai közül szintén minden vállalatméret részére tudjunk megoldást kínálni.

Egyetlen és kizárólagos profilunk az ügyvitel és a vállalatirányítás. Legtöbb versenytársunkkal szemben mi nem foglalkozunk hardverértékesítéssel, nem készítünk egyedi fejlesztéseket teljesen más területekre, hanem kizárólag ügyviteli és vállalatirányítást támogató megoldásokat szállítunk. Ez az életünk, ebben kell sikeresnek lennünk ügyfeleinkkel együtt a közös jövőnk érdekében.

Miért a rEVOLUTION Software?

25 év tapasztalat

Több mint 25 éve segítjük ügyfeleinket a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig gyorsan bevezethető, standardizált vagy egyedi igényeknek megfelelő, testreszabott, széles körű feladatokat ellátó vállalatirányítási és ügyviteli rendszereinkkel abban, hogy cégük a menedzsment részére könnyebben irányítható, átláthatóbb és hatékonyabb működésű legyen.

Több mint 20 000 ügyfél

A néhány lelkes fiatal alapította cég mára több mint 20 000 ügyfélnek nyújt megoldást ügyviteli termékeivel. Kiemelt termékeink a kifejezetten magyar igényekre szabott, gyorsan bevezethető saját fejlesztésű rEVOL Express kisvállalati ügyviteli rendszer és az Iroda++ integrált ügyviteli rendszer. Közép- és nagyvállalatok részére pedig a világ egyik legelterjedtebb vállalatirányítási rendszercsaládját, a rugalmasan testre szabható Microsoft Dynamics NAV rendszert ajánljuk.

Mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig

A piacon egyedülálló módon minden vállalatméretre kínálunk vállalatirányítási megoldásokat, ebből a nagyobb választási lehetőségen túl számos előny fakad ügyfeleink részére. Nagyvállalati ügyfeleink élvezhetik azt a fejlesztői tapasztalatot, mely a kisvállalati megoldások kialakításánál birtokunkba jutott, egyrészt azért, mert más forgalmazókkal szemben mi magunk is fejlesztettünk ilyen rendszereket, így könnyebben és hatékonyabban nyúlunk bele a rendszer lelkébe, ha erre szükség mutatkozik.

Egyedülálló iparági megoldások

Elmélyültünk számos iparág megismerésében is, és speciális iparági megoldásokat fejlesztettünk, mely az egyes szektorokban – mezőgazdaság, építőipar, termelés és gyártás - tevékenykedő vállalatok igényeire nyújt megoldást. Tudjuk például, hogy mit jelent és hogyan kell kezelni a termeltetési szerződéseket, a garanciális visszatartásokat és hogyan működik a termelés-optimalizálás.

A Diagnosztika folyamatelemzési módszertan alkalmazásával Magyarországon egyedülálló módon tudjuk a bevezetések biztonságát maximalizálni. A speciális, Kanadából származó módszertan nemcsak a kockázatok tudatos minimalizálására fókuszál, hanem külön odafigyel arra, hogy nemcsak a megrendelő és a szállító között, hanem a megrendelő cégszervezetén belül is összhang teremtődjön a projekt célja, tartalma, módszerei és a kommunikáció terén. Tapasztalatunk azóta egyértelműen visszaigazolja, hogy ennek hiánya nagy mértékben felelős (volt) a kevésbé sikeres projektekért.

Széles portfóliónknak köszönhetően a gyorsan fejlődő, növekvő cégek jelentős költség- és időmegtakarítást érhetnek el, ha nagyobb rendszerre való átállást igényel az üzletmenetük, hiszen a váltás egy már kipróbált csapat vezényletével történhet meg. Rendszereink fejlesztésénél pedig kiemelt szempont a hasonló felépítés, a hasonló képernyők és a hasonló működési elvek, ami jelentős betanulási könnyebbség ügyfeleink részére továbblépés esetén.

Számunkra nemcsak új, de meglévő ügyfeleink is kiemelten fontosak. Évente mérjük ügyfeleink elégedettségét nemzetközi módszertanok alapján és örömmel tapasztaljuk, hogy elégedettségi mutatóink évről-évre emelkednek és hűséges ügyfeleink száma is nő.

Mivel nincs jó szolgáltatás elkötelezett, motivált munkaerő nélkül, ezért ugyancsak rendszeresen mérjünk dolgozóink elégedettségét és elkötelezettségét nemzetközi módszertanok alapján és elmondhatjuk, hogy ezek alapján Magyarország egyik legelkötelezettebb szakembergárdájával rendelkezünk. Arra törekszünk, hogy cégünk vágyott munkahely legyen a legmagasabban kvalifikált szakemberek számára, és kollégáinkat hosszú távon megtartva tapasztalatukkal ügyfeleink sikeréért dolgozzunk együtt.

Tisztában vagyunk azzal, hogy a megfelelő rendszer kiválasztása nem könnyű feladat, komoly csapatmunka cégen belül és kívül egyaránt, egyben alapvető bizalmi kérdés is. Ebben szeretnénk Önnek segítséget nyújtani: Ismerje meg munkánkat közelebbről, élőben, kockázatok nélkül, és vegye fel velünk a kapcsolatot!

A mielőbbi találkozás reményével sok sikert kívánunk a helyes döntés meghozatalához!


Juhász Zsolt

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Juhász Zsolt

Kereskedelmi igazgató

Zsolt a rEVOLUTION egyik alapító tulajdonosa. Ügyviteli, vállalatirányítási rendszerek fejlesztésével és bevezetésével foglalkozik 1992 óta.

Korábbi termékfejlesztési tapasztalataival a háta mögött jelenleg ő felügyeli a rEVOLUTION termék partneri és termékfejlesztési munkáit. Szakmai tapasztalata a Microsoft Dynamics NAV és CRM mellett kiterjed a Visual Basic és SQL alapú fejlesztésekre. Másik fő tevékenysége a rEVOLUTION egyik Dynamics NAV csapatának irányítása, akikkel közösen jó néhány NAV bevezetést bonyolított le, az elmúlt években. Csapatuk számos Dynamics NAV rendszert használó ügyfelünk üzemeltetését is végzi.

A rEVOLUTION megalapítása előtt Zsolt a Pénzügyi és Számviteli főiskola Rendszerszervezési tanszékének tanársegédje volt.


Szalóki László

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szalóki László

Ügyvezető, termékfejlesztési igazgató

A cég egyik alapító szakmai tagja. Széles tapasztalatai spektrummal rendelkezik.

Vezető fejlesztőként részt vett a rEVOLUTION Software által fejlesztett programok fejlesztésében, mint az Iroda++ pénzügy, főkönyv, házi pénztár modulok, Abakusz pénzügyi nyilvántartó rendszer, valamint a cég legújabb ERP rendszere, a deep.erp megalkotásában.

Tanácsadóként rendszer bevezetésekben is komoly tapasztalatokkal rendelkezik. Az országos telephely hálózattal rendelkező, nemzetközi anyavállalati hátterű Readymix cégcsoport (most Cemex) teljes vállalatirányítási rendszerének kialakítása és bevezetése nagy részben az Ő nevéhez kötődik (termelésirányítástól a főkönyvig, konszolidációval egybekötve). Rendszerszervezőként/vezető tervezőként is megmérettette magát. Tervezett komplex ruházati kiskereskedelmi és nagykereskedelmi ERP rendszert, a Dynamics NAV rendszerhez új készlet-értékelő motort SQL alapokon.

Szakmai és humán vezetőként több éven át irányította a cég 25 fős fejlesztői és tanácsadói csapatát.

Fő specialitásai: nagy komplexitású rendszerek tervezése és optimalizálása, komplex vállalati folyamatok átvilágítása – BPR tanácsadás.

Cím: 1133 Budapest, Váci út 76. Capital Square Irodaház V. torony, 7. emelet